Hva skjer?!?

ozon

Gift med forumet
Logger så vanlig på for å lese meg opp i alt dere finner på om natta\kvelden.. Og hva f*** finner jeg?! Jo vår alle kjære Tammis har bestemt seg for å forlate oss... Har enda ikke fått 100 % med meg hva som har skjedd.. Men fy så sint jeg er... Hva søren skjedde, klikket det for alle i natt..eller noe sån?!?

Vi har stort sett hatt det flott her, litt krangling innimellom.. Men det varer aldri lenge før de fleste er gode kompiser igjen.. Fikk inntrykk av at det kom en del nye medlemmer i går som hadde som mål å provosere og lage kvalm mot de som er faste tilhørere her.. Vet ikke om dette stemmer, men det var sånn det virka for meg hvertfall....

Nå sitter jeg igjen her, litt småtrist over hva som har skjedd... Vil bare ha tilbake gode gamle BV...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrghhhhhhhhh

Hehe, virker som det har vært action inatt ja.
jaja, er jo greit å få ut litt aggresjon og krangle litt på nett. Mange menn som kanskje blir spart for aggresjonsutbrudd i hjemmet da, kanskje? [;)]
Men synes ikke det gjør så mye jeg, de som vil diskutere kan gjøre det, og de som ikke vil, kan lage andre tråder [:)]. Det er jo et diskusjonsforum, så folk må få *krangle/diskutere* om det de vil. Og om Tammis har dratt nå, så kommer hun nok tilbake. Håper jeg hvertfall! Vi er jo alle sammen i bunn og grunn unnværlige, ikke sant? [:)]

På en annen side må jeg si at det er litt snodig at det ofte dukker opp flere NYE brukere på samme dato som kommer for å lage kvalm(om jeg kan kalle det det...). Det dukker ikke opp en ny bruker i ny og ne, men flere på samme dato som har samme formål og mening [:D]; at de har hengt på forumet en stund og plutselig vil alle registrere seg og diskutere samme sak.. Tilfeldig? tviler..

Nå mener jeg ikke de som faktisk kommer som ny bruker og er her av en grunn; graviditet, fødsel eller snart gravid, som ønsker å ha det koselig sammen med de andre, eller fedre som registrerer seg av samme årsak(er/blir/ønsker å bli far). Synes det er kjempekoselig at folk benytter seg av forumet og at det dukker opp nye brukere, så ikke misforstå. Tror de fleste skjønner hva jeg mener; det er de gangene det plutselig innlogges mange brukere på samme dato som er her av samme årsak; diskutere heftig og har samme mening og utgangspunkt. Noen som har samme oppfatning? [8|] Det skjer jo sånn omtrent 1 gang i uka [:D]

Har ikke vært her på noen dager så jeg har ikke fått med meg noe.
Men jeg er enig med deg Dama altid sånn som skjer.

enig med dama ja[:)]

veit ihvertfall om ein bruker som ikkje er ute etter bråk,for ho er nemlig svigerinna mi...[:D] og eg er kjempegald i ho!!!!

ja det gikk vist over stok og stein i går...[:'(] 
skjønner ikke hvorfor man ikke kan si unnskyld og så gå videre

ORIGINAL: ~th|na~

Logger så vanlig på for å lese meg opp i alt dere finner på om natta\kvelden.. Og hva f*** finner jeg?! Jo vår alle kjære Tammis har bestemt seg for å forlate oss... Har enda ikke fått 100 % med meg hva som har skjedd.. Men fy så sint jeg er... Hva søren skjedde, klikket det for alle i natt..eller noe sån?!?

Vi har stort sett hatt det flott her, litt krangling innimellom.. Men det varer aldri lenge før de fleste er gode kompiser igjen.. Fikk inntrykk av at det kom en del nye medlemmer i går som hadde som mål å provosere og lage kvalm mot de som er faste tilhørere her.. Vet ikke om dette stemmer, men det var sånn det virka for meg hvertfall....

Nå sitter jeg igjen her, litt småtrist over hva som har skjedd... Vil bare ha tilbake gode gamle BV...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrghhhhhhhhh

er helt enig med deg [:@][:@]

Back
Topp