Hva skjer?!

Bkno8918662

Andre møte med forumet
Det er 3 mnd siden jeg ble mamma til nr. 2. Jeg syntest at underlivet så ikke ut som det var før fødselen. Syntes det er mye "kjøtt" i åpningen, noe det ikke var før fødselen. Var på 6 ukers kontroll, men legen tok ikke en underlivsundersøkelse. Har hatt problemer med avføringen siden fødselen. Får ikke tømt meg skikkelig. Har også en følelse av at underlivet mitt skal "vrenge" seg. Fikk satt inn spiral i uke 8 etter fødselen. En dag nå så skulle jeg bare sjekke at spiralen var der, da kjente jeg en klomp innover i skjeden med avføring. Så nå vet jeg at viste jeg skal få tømt meg skikkelig for avføring, så må jeg stikke en finger inn i skjeden. Kjente også at livmoren var bare ca, 1,5-2 cm innenfor åpningen. Skal til doktor nå tirsdag.
Lurer egentli om det er noen som har vært borti det samme? og event. hvordan gikk dere frem for å bli bedre?

Vil ønske deg lykke til hvis legen.håper de får fikset problemet :)

Det høres ut som du har fått et lite framfall av tarmen til skjeden. Om du ikke får gjort noe med det medikamentelt, så er operasjon en mulighet. :)

Høres ut som framfall ja..

Det skal være ganske greit å fikse. :-)

Men velsig geit at du har bestilt legetime :-)

Høres ut som fremfall.. Og kan gå mye tilbake med bekkenbunnstrening og litt tid.. Mye av plagene er vist hormonelt. Sliter med det selv men det har blitt bedre den siste tiden :) kun trening og at jeg ikke fullammer mer

Back
Topp