Jeg er førstegangsfødene og har aldri vært gjennom dette før. Jeg har hatt mye kynnere de siste ukene, men de siste dagene har det tatt seg enda mer opp, nå føler jeg de kommer heeeele tiden, spesielt på kveldene. Magen blir helt firkantet og kjempe hard, det er ikke vondt, men definitivt ubehagelig. Det er også mye nedpress og det stikker i bekkenet. Lille har også vært veldig aktiv på kveldene. I går var jeg helt utslitt av kynnere og veldig med akrobatikk/romstering av lille. Jeg er 37+2, så det er vel litt tidlig enda for at noe skal skje. Er det vanlig å gå rundt med disse kynnerne og nedpresset i ukesvis, det er slitsomt!
Jeg skal på UL med vektestimering på onsdag, noen som vet om de også kan sjekke om man er moden, og har denne modningen noe å si, etter det jeg har forstått kan man gå å være moden lenge uten at det nødvendigvis skjer noe.
Jeg skal på UL med vektestimering på onsdag, noen som vet om de også kan sjekke om man er moden, og har denne modningen noe å si, etter det jeg har forstått kan man gå å være moden lenge uten at det nødvendigvis skjer noe.