Hva skjer?? :(

Mammi :)

November 2014 <3
Novemberskattene 2014 <3
Marsboerne2017
Har kjent følinger på at noe skjer i korsryggen noen dager.. I dag når jeg våknet klarer jeg så vidt å bevege meg!! Seriøst.. Vondt å stå, sitte og ligge!! Hva er dette for noe?? Har aldri hatt problemer med ryggen før!! Er helt normalvektig og jeg har ikke gjort noe de siste dagene for å belaste ryggen heller..

Er jo umulig å holde skjult at jeg har såå vondt i ryggen! Er bare 6+0!! Og dette er min første graviditet..
Hva skal jeg gjøre nå?? :/:( Noen som har peiling? Auu.. Gjør så vondt og.. :p hehe.. Off. Dere skulle sett meg.. Ser ut som en gammel dame.. :p
 
Aner ikke hvorfor, men har det samme, må myke opp ryggen for å komme meg opp av senga, og klarer nesten ikke tørke meg når jeg er på do pga det kjennes ut som korsryggen er brukket og grodd feil eller noe :/

Hadde det samme sist, men ikke så tidlig.
 
Google øvelser for bekkenet, studer de, gå i dusjen med vaaarmt vann på ryggen og få noen til å smøre deg med tigerbalsam, heatlotion, eller annen varm god krem også legger du deg flatt på gulvet og prøver noen øvelser. Biktig å gjør de riktig. Om ingenting funker, ta en paracett å dra til kiropraktor å få hjelp der å samtidig be om at han/hun viser hvordan bekkenøvelser skal gjøres :)
 
Google øvelser for bekkenet, studer de, gå i dusjen med vaaarmt vann på ryggen og få noen til å smøre deg med tigerbalsam, heatlotion, eller annen varm god krem også legger du deg flatt på gulvet og prøver noen øvelser. Biktig å gjør de riktig. Om ingenting funker, ta en paracett å dra til kiropraktor å få hjelp der å samtidig be om at han/hun viser hvordan bekkenøvelser skal gjøres :)
Tror du at det er tidlig bekkenløsning? Har ikke sjans til å legge meg flatt på gulvet for å gjøre øvelser.. Alt er vondt!! :( Hadde trengt noe sterk smertestillende! Så da må jeg bare vente til mandag med å ringe legen? Off.. Dette blir en lang helg :p Dette er grusomt.. Beklager, klaging men har aldri opplevd så vondt som dette i ryggen før. Kjenner ut som om noen har kjørt på meg liksom..


Sent from my iPad using BV Forum
 
Aner ikke hvorfor, men har det samme, må myke opp ryggen for å komme meg opp av senga, og klarer nesten ikke tørke meg når jeg er på do pga det kjennes ut som korsryggen er brukket og grodd feil eller noe :/

Hadde det samme sist, men ikke så tidlig.
Gikk du til noe behandling da?? Er jo umulig å fungere i hverdagen slik det er nå! Jeg er student og skulle helst skrevet noen oppgaver nå :p :(


Sent from my iPad using BV Forum
 
Nå er det bare opp av sengen/tørking som er problemet hittil, så det er ikke så stort problem.

Sist gikk jeg til manuellterapeut, er veldig lav, så magen sto rett ut og ga stor belastning på korsyggen når den vokste, ble anbefalt støttebelte, men fikk aldri somlet meg til å skaffe. Har en tendens til å svaie for mye i ryggen fra før, sikkert derfor det blir vondt der i graviditetene. Ellers lærte jeg meg bare å jobbe i de stillingen som var behagelige :)
 
Tror du at det er tidlig bekkenløsning? Har ikke sjans til å legge meg flatt på gulvet for å gjøre øvelser.. Alt er vondt!! :( Hadde trengt noe sterk smertestillende! Så da må jeg bare vente til mandag med å ringe legen? Off.. Dette blir en lang helg :p Dette er grusomt.. Beklager, klaging men har aldri opplevd så vondt som dette i ryggen før. Kjenner ut som om noen har kjørt på meg liksom..


Sent from my iPad using BV Forum
Det er ikke usannsynlig :)
Varme og noe bevegelse kan nok hjelpe på uansett hva som er årsaken :) Bare prøv deg frem så kanskje det løsner :)
 
Back
Topp