Hva skjer?

Hilde89

Forelsket i forumet
Tror vannet mitt gikk:eek: men det fosset ikke sånn som jeg har sett for meg. Men siden jeg ikke hadde rier ble jeg bedt om å komme tilbake imorgen kl 9. Synes det er skummelt, tenk å føde hjemme:p så gå å legg deg igjen du sa ho, lettere sagt enn gjort! ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Da vannet mitt gikk fosset det ikke! Jeg var på do og tisset og da jeg var ferdig fortsatte det og renne, det var ikke lett og skjønne at det var vannet som hadde gått! Spennende og se om det blir fødsel på deg:) snart sitter du med baby i armene! Lykke til:€

Så spennende, masse lykke til! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Spennende da! Får satse på at det skjer noe før i morgen. Kan jo bli lenge å vente ;) Masse lykke til!

Nei, det trenger jo ikke nødvendigvis å fosse (og takk for det!). Min første fødsel startet med vannavgang, og det kom med et splæsj, men det rant ikke like store mengder ut hele tiden heldigvis ;)
Men så spennende da! Nå gjelder det bare å hvile seg frem til riene starter, masse lykke til! :)

Så spennende!! Lykke til, hvil deg så godt du kan fram til du skal gå, det er du glad for etterpå :)

spennende :-) lykke til :-)

Det fosser vel mest om hode ikke er festet ordentlig;):) masse lykke til!

★Sender fra pipe-gjøken★

Spennende :-) Du føder ikke før riene setter i gang uansett, så så lenge du ikke kjenner noen regelmessige rier er det vel ingen fare å være hjemme :-) Ville prøvd å slappe av og samle energi jeg, for når riene kommer finner du fort ut av det uansett ;-)

Masse lykke til :)

Da var han her!!!:) riene begynte så smått en halvtime etter oppdateringen her. 8.17 var han ute <3 riene mine var tette men ikke effektive nok, varte ca 30sek men ble fort 8cm noe alle synes var litt snodig. Fikk drypp med falske hormoner for at riene skulle bli mer virksomme, rakk 1 1/2 press i hver ri. Men nå er gullet her og vi er overlykkelige:) termin var 22.10 så kom litt før tida <3 takk for alle lykke ønskninger, dere er gode:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

gratulerer så kjempemasse :-)

Oi oi...Gratiss så masse med prinsen!:) :angel2:angel5
Må være fantastisk!!
Har dere navn ?:)
Må få se skrytebilde:love2

Oj! Gratulerer så masse!! :D

Back
Topp