Hva skjer?!

gravidogstudent

Andre møte med forumet
Ut i fra terminlista er vi totalt 219 gravide her inne på Februar 2013.
Hva skjer med lave aktiviteten her inne? Har folk forduftet over til andre sider ellernoe?
hm..

Ja det lurer jeg også på..:-)

Facebook :)

Syns det har vært dårlig med liv her heletiden jeg.Er stortsett innom hver dag men lite som skjer..........

enig med deg, er forferdelig lite liv her inne! Jeg tenker på det hver gang jeg er innpå, men jeg vet liksom ikke hvilke tråder jeg skal starte.. :p

synes det alltid har vært lite liv her. mulig det har blitt enda roligere nå.

Veldig stille og rolig her ja.. Er inne å oppdatere meg inni mellom, men det er stooor forskjell fra sist jeg var på Babyverden med termin i 2008. :) Tror det dalte litt med hele Babyverden da den "ble ny" og så er det jo Facebook også.

Men vi kan godt prøve å få det litt mer livat her - hadde vært gøy! :)

Ja vi får prøve å lage litt liv vi som er igjen:-) synes det er "koseligere" her enn på facebook jeg:-p

jeg synes også det er kosligere her enn på facebook! syns det er veldig dumt at det er så lite liv på forumet! jeg var her på desember 2010 også da var det mye mer!!! kommer til å komme oftere inn her hvis andre gjør det også... :)

Lite liv og lite svar... når man ikke klarer å dra igang tråder så faller interessen.
Ser jo at flesteparten har vært på ordinær ul og det er ikke mange svar på trådene som er lagt ut om dette dessverre, da mister ihvertfall jeg lysta til å skrive mer.

og en annen ting som kanskje påvirker meg er at jeg bruker ipad uten tastatur hjemme... så da orker jeg ikke lange innlegg for det er klønete å skrive på.. ønsker meg tastatur til jul ;-)

Var MYE liv her før sommeren/i sommer... Nå er alle på facebook... Så er nok en grunn til at aktivitetnivået har sunket her...

Facebooksiden tar helt av.. Der er det så mye liv at det nesten er vanskelig å følge med.. Er stort sett 20 nye innlegg om dagen i tillegg til kommentarer på alle innleggene... Synes det er veldig lettvint med facebook på mobilen, må liksom frem med pcen for å gå på babyverden...

Back
Topp