Hva skjer???

Hege36

Gift med forumet
Særiøst altså, det prates jo ekstremt lite, mange gadd ikke oppdatere og flere har gitt seg.

Hva er det som skjer her, nå har vi jo snakket om dette og til og med så har vi måtte slå sammen lag og enda er det lite liv, synes virkelig synd på enkelte som prøve for harde livet og gi motivasjon og får ingenting tilbake
 
Føler jeg snakker mye til meg selv på laget vårt.... 
Begynner å bli litt demotiverende!
 


ninoz skrev:
Føler jeg snakker mye til meg selv på laget vårt.... 
Begynner å bli litt demotiverende!



Var i grunn deg jeg siktet til også du er jo så flink til å motivere, var knall å være på lag med deg sist, så synd at det har blitt slik for deg/dere nå.
 


Hege og Chris skrev:


ninoz skrev:
Føler jeg snakker mye til meg selv på laget vårt.... 
Begynner å bli litt demotiverende!



Var i grunn deg jeg siktet til også du er jo så flink til å motivere, var knall å være på lag med deg sist, så synd at det har blitt slik for deg/dere nå.


Takk og takk  Var supert å være på lag med deg også sist 

Er jo noen som er flinke å skravle på laget vårt, men er kjedelig når det går et døgn uten at man får noen respons......
 
det var en av grunnene til jeg trakk meg...Mange synes nok det var dårlig av meg...Og det beklager jeg jo..
Men var ikke særlig motiverende å nesten bare skrive til segselv..
Nå har det i tillegg gått veeldig sakte ned på vekta med meg, så det er jo og en grunn til jeg gjorde det...
Håper neste slankekrig vil bli mye bedre...Sikkert lurt å ha flere på laget? Og folk får tid til å melde seg på...
Leit det har blitt sånn denne runden:/
 
Jeg skrev endel de første ukene, men jeg også følte jeg pratet med meg selv. Siste ukene har jeg ikke vært noe aktiv. Bare oppdatert når jeg skal. For min del kommer jeg ikke til å melde meg på slankekrigen flere ganger. Håper det blir mer liv og engasjement neste gang, da er det jo mer motiverende for de som blir med :-)
 
Jeg har ikke vært med før, og var så heldig å komme på det blå laget, der synes jeg det har vært greit med skravling, men litt dødt i perioder. Likevel har de vært veldig flinke til å motivere og jeg har tatt meg i nakken fordi jeg har vært på et lag som har vært flinke til å backe opp. Vil jo ikke svikte dem.

Jeg håper likevel det kan bli bedre jevnt over i neste krig. Synes det har vært veldig synd med alle som har trukket seg og ikke oppdatert. Man blir jo litt demotivert av det.
 
Back
Topp