Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg sitter oppe enda!!!!! [&:] Jeg legger meg som regel rundt 21.30 disse dagene
Bare måtte se God Kveld Norge fors første gang siden mini-snuppa kom... Utnytte at jeg har en morgen til hvor jeg kan nyte morran så godt jeg kan da Gofa er på besøk [:D]
Hehe.. Lillesnuppa legger seg aldri før i 24 tiden. Prøver å forskyve det dag for dag...[8D]
Men nå har hun sovet ved siden av meg på sofaen siden kl. 8...[8D]
Mi legger seg for natta klokka 19 om hun får, prøver å tyyyyne henne til 20 [&:] Skal ikke klage altså, så sover hun til 00-01, så 04, så 06-07 så er det morra.. Er jeg heldig så sovner hun igjen til ca 09 [:)] Veldig deilig sånn sett, med tanke på at jeg må opp 07 uansett, så da har jeg muligheten da som jeg gjør, å legge meg tidlig [:)]
Høres veldig greit ut da!! Deilig med 2-3 timer kveld også..[:D]
Vi pupper som regel i 24-tiden, så i 5 tida, så igjen i 8 tida. Minsta sover til 10. Anna til 8-9, som regel halv 9.
Skal til å prøve på samme greia her.. Prøve å legge minsta når Anna har lagt seg. Hun sover jo som regel likevel... Bare at hun sover på stua. Kan likegodt ligge i senga si..[;)]