Hva skjer...?!?!

Mokkenikke

Elsker forumet
Tar bilde av magen hver 4 uke og magen min er jo blitt mindre...!

Men har jo akuratt vært på UL og kjenner liv hver dag så regner med at jeg bare var med oppblåst sist...!

16 uker:                                         20 uker:

Ja man er jo ganske oppblåst i begynnelsen.. Syntes ikke magen min har forandret seg så mye er bare ikke SÅ oppblåst lenger [:)]

den lille magen... jeg ser jo høygravid ut i forhold til deg... nå har jeg ikke samme utgangspunkt heller da, men syns da jeg ser voldsomt mye mer gravid ut enn det der... kan du gå med vanlige klær enda?

ORIGINAL: *Carine*

den lille magen... jeg ser jo høygravid ut i forhold til deg... nå har jeg ikke samme utgangspunkt heller da, men syns da jeg ser voldsomt mye mer gravid ut enn det der... kan du gå med vanlige klær enda?

Ja det kan jeg, det gikk jeg med hele tiden ut sist også....
Men så hater jeg dongeribukser [:-] Går mest i joggebukser eller store bukser, så de passer uansett hvor stor jeg blir[8D]

ORIGINAL: atene

Ja man er jo ganske oppblåst i begynnelsen.. Syntes ikke magen min har forandret seg så mye er bare ikke SÅ oppblåst lenger [:)]

Det er godt å høre at jeg ikke er helt alene om å ikke vokse så mye[:-]
Men syns jo det er veldig deilig å ikke være så stor[:)]

Har jm eller legen din sagt noe på det? 

ORIGINAL: My_

Har jm eller legen din sagt noe på det? 

Har ikke vært hos lege siden juni, men var veldig liten sist, så regner ikke med jeg blir så stor denne gangen heller... og føler meg mindre oppblåst nå så regner med det er derfor, for var på UL for 1 uke siden og alt var fint[:)]

Back
Topp