hva skjer?

mom4the1time

Forelsket i forumet
skulle på do på morgenen og det var helt vått i trusa mi.. vet ikke om det er fostervann eller noe annet, men virker rart at det evt er så mye utflod og evt så lite fostervann? Men det var ganske blankt, og jeg har hørt jordmor si at så lenge hodet er festet så kan det komme bare en liten mengde først (det som ligger foran hodet eller noe).. det kan sildre mer da liksom..

Har ingen 'tak' eller kynnere..skal jeg bare se det ann? håper det er noe som skjer hvertfall:)

Ring føden:) Eller ta på deg et bind å gå litt rundt og se om det kommer mere[:)]

var sånn vannet mitt kom[:D] men jeg hadde full åpning når det gikk da.

ORIGINAL: Linda85

var sånn vannet mitt kom[:D] men jeg hadde full åpning når det gikk da.

men du hadde vel rier og sånn eller? jeg kjenner ingenting jeg nå, føler meg helt fin. hmmm..

ja hadde det! men syns du burde ringe føden. vannet går ofte uten at det er rier[:)] greit å få sjekka det opp

har ikke kommet noe mere her, virker som det er en del utflod som kommer nå.. for det er en del farge.. jeg skal jo på kontroll til jordmor i morgen, så hvis det ikke skjer noe mer så kan jeg jo bare vente til det.

Men jeg er veldig øm i magen, bare jeg tar på magen er det ømt og vondt. fler som har det sånn?

Min mage er ganske øm. Har hatt litt vonde kynnere fra i går kveld til nå. Men tror ikke noe er på gang uansett.

Vannet kan gå uten kynnere.. Men kan jo bare være tynn utflod også..

Back
Topp