Hva skjer på overtidskontroll? (Syvende dag)

Cakegirl88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Som oversikten sier, vet noen hva som skjer på en overtidskontroll.
Kan jeg be dem om å sette meg i gang? Er annengangs fødende og måtte ha hjelp sist gang da vannet gikk men ingen rier kom. Er det god nok unskyldning for at jeg blir i gangsatt?

Sent from my iPhone using BV Forum

Her på vårt sykehus er dem veldig strenge på overtidskontrollen. Vi har fått beskjed om å ta med fødebagen når vi skal inn på onsdag.

De skal i hvertfall:
Gjennomføre CTG-prøven
Ultralyd og bevegelsestester/gjennomstrømning i navlsnor
Blodtrykk og urin
Sjekke modning, stripping.
JM har sjekket at jeg er moden så jeg slipper ballongkateter, hvis ikke ville dem ha satt inn dette.

Jeg håper jeg får en modningspille eller to før vi får dra hjem, jeg er veldig klar for action nå.

Som sagt er de ganske ivrige til å følge med ved vårt sykehus, med din historie hadde dem helt sikkert satt deg i gang på et vis :)

Her på vårt sykehus er dem veldig strenge på overtidskontrollen. Vi har fått beskjed om å ta med fødebagen når vi skal inn på onsdag.

De skal i hvertfall:
Gjennomføre CTG-prøven
Ultralyd og bevegelsestester/gjennomstrømning i navlsnor
Blodtrykk og urin
Sjekke modning, stripping.
JM har sjekket at jeg er moden så jeg slipper ballongkateter, hvis ikke ville dem ha satt inn dette.

Jeg håper jeg får en modningspille eller to før vi får dra hjem, jeg er veldig klar for action nå.

Som sagt er de ganske ivrige til å følge med ved vårt sykehus, med din historie hadde dem helt sikkert satt deg i gang på et vis :)
Hvilket sykehus hører du til? Bare nysgjerrig...

Jeg fikk beskjed at de setter ikke i gang på overtidskontroll, men at de bare sjekker alt mulig og så setter opp tid for igangsetting...det var ihvertfall det jm sa til meg etter at hun hadde snakket med sykehuset...

Hvilket sykehus hører du til? Bare nysgjerrig...

Hører til SI Lillehammer, men denne kontrollrutinen er vel standard på alle sykehus når det gjelder overtid.

Som oversikten sier, vet noen hva som skjer på en overtidskontroll.
Kan jeg be dem om å sette meg i gang? Er annengangs fødende og måtte ha hjelp sist gang da vannet gikk men ingen rier kom. Er det god nok unskyldning for at jeg blir i gangsatt?

Når skal du på overtidskontroll? :)

Oj! Gratulerer så mye! :) :) Blås litt fødestøv i min retning- overtidskontroll på onsdag :p

Gratulerer så mye! :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gratulerer så masse:D

Back
Topp