Hva skjer på kontrollen i uke 38?

Lykkeliten85

Betatt av forumet
klarer ikke huske fra de tidligere svangerskapa...

Jeg går til jordmor denne gang. Sjekker de modning?
Og ev hvor tidlig kan de "strippe"?

Skjedde ingenting annerledes enn de forrige for meg.. Hun sjekka bare alt det vanlige men ikke modning.. Men det kan jo sikkert være forskjell på om de kan strippe eller ei. Her nevnte hun ingenting om sånt.. :)

Jeg fikk beskjed på kontrollen i uke 38 at de ikke sjekket modning eller evt strippet før i uke 40. Så for meg var dette en helt vanlig kontroll...

Skjedde ingenting annerledes enn de forrige for meg.. Hun sjekka bare alt det vanlige men ikke modning.. Men det kan jo sikkert være forskjell på om de kan strippe eller ei. Her nevnte hun ingenting om sånt.. :)
Signerer denne. Inget spesielt i det hele tatt :)

jeg skal få sjekka modning neste uke (39+0). Ho ville ikke sjekke når jeg spurte denne uka pga infeksjonsfare. Tror det varierer fra jordmor til jordmor hvordan de tenker om det. Men i utgangspunktet er det vel en vanlig kontroll bare :)

Skal neste uke, og tror det blir en helt vanlig kontroll. Men jeg tar også med barnefar og har fått litt lengre tid (en hel time), slik at vi kan snakke om fødsel og smertestillende osv (litt sånn fødselsforberedende samtale).

Bare vanlig kontroll her også:)

Forrge sv.skap var det bare en helt vanlig kontroll, samme med den jeg hadde i uke 40 :)

Back
Topp