Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
De to andre gangene jeg har vært gravid har det ikke skjedd noe spesielt på denne kontrollen. Bare det vanlige med urinprøve, blodtrykk, hjertefrekvens osv. Så er det å snakke om det du har på hjertet og måtte ha av spørsmål.
Okei, det var delvis betryggende Har bare lest om flere som har fått modningsakupunktur, sjekk av modning/åpning ol. Men da har dem kanskje hatt mye kynnere ol. en stund?
Regner med at JM ikke "stresser" oss førstegangs med slikt
Min forrige kontroll var som alle de forrige, sf mål, sjekke leie av baby, sjekke bt også snakket vi litt om forskjellen på rier og kynnere hun sjekket ikke om jeg var moden eller noe sånt spør liksom hvordan formen er osv
Er som vanlig Jeg skal på mandag, er da 39+3, tenker å høre om hun kan sjekke modning/åpning. Er vanvittig plaga med kynnere, nedpress og maserier. Hadde vært fint om det har gjort litt nytte for seg
Jeg skal på modningsakupunktur og jordmorkontroll i morgen, så spent på hva som skjer da hvertfall. I morgen er det akkurat en uke igjen til termin. Problemet med termindato i mai er at det henger igjen fra studietiden med masse deadlines og eksamener i mai, så jeg føler liksom at det er det som er datoen, selv om jeg vet at den ikke nødvendigvis blir det.
Var på 37+4-kontroll på lørdag, og jm hadde såvidt tid til det vanlige. Hun fant riktignok en kul på magen som er blitt henvist til UL, men virket veldig lite bekymret for det, og ba oss komme tilbake dagen etter termin med mindre noe skjedde før det
Følte det var som en vanlig kontroll. Snakker litt om det var noe vi lurte på. Siden jeg sa at jeg hadde så mye kynner osv så tilbød hun å sjekke modning, men det var ikke noe hun pleide å gjør på førstegangsfødende.