Hva skjer på Facebook?

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
I dag har en av mine venner på Facebook meldt seg som interessert i et kurs i brødskjæring, mens en annen vil gjerne være med på et kurs i enhjørningtemming. Hva skjer egentlig?

Åh, er det no sånn awareness drit igjen...!?!!? :-/

Det er jo bare tullekurs da. En hos meg også melder sin interesse for de kursa og diverse andre rare greier. Men jeg vet han gjør det bare for å være morsom da ;)

Det er jo bare tullekurs da. En hos meg også melder sin interesse for de kursa og diverse andre rare greier. Men jeg vet han gjør det bare for å være morsom da ;)

Haha ^^ Var litt redd det var noe virus eller spam eller noe ^^

Likte best han som skulle på STRIKKE cruise i norske fjorder

En mann som slett ikke kler slik :-p

Last edited:
Jeg har sett en hel haug av de idag jeg å, "fisk og katte svømmekurs i badekar" osv :p

Har sett det jeg også. Men vet ikke hva greia bak det er.

Barnslig. Like barnslig som det andre. Tviler på om det virker i hele tatt.

Hvor mange av movember bartene gikk til gynekolog/fastlege å sjekket det de skulle ? Tipper ikke noen nesten.
Tenker det samme... Gjør noe ordentlig, istede for å spamme ned facebook og slikt .. Det har ikke noe for seg tror jeg altså..

Barnslig. Like barnslig som det andre. Tviler på om det virker i hele tatt.

Hvor mange av movember bartene gikk til gynekolog/fastlege å sjekket det de skulle ? Tipper ikke noen nesten.
Tenker likt.

Grevlingtemming ❤️

Hehe, jeg ikke hva det er godt for. Synes også sånne "hemmelige" kampanjer er bare tull, og avslører det mer enn gjerne! :p

Ikke sett noe til det! Hva er poenget? Er det noe poeng?

"Ta på en glassmanet"

Måpte litt når en hadde meldt seg på "Måketemmeingkurs". Men sperret virkelig opp øynene når jeg ser at de er 6000 påmeldte:confused:

Back
Topp