Hva skjer på en torsdag?

liki

Glad i forumet
Hva skjer i dag da damer? Vi var sent oppe i dag ca 07.30. Idag skal vi bare kose oss. Kristoffer har fri fra barnehagen. Har tenkt bare å rydde litt å ha meg en dusj. Ellers så tar vi dagen som den kommer[:D]

Dere da?

Her startet dagen så bra, jeg var ganske så uthvilt etter å ha fått ha senga fri for "småtroll" i natt. Men, siden jeg sto opp har det vel ikke gått like greit....Karoline klagte på halsen straks hun ble vekket, og feber hadde hun - så da måtte hun bli hjemme. Amalie har vist tendenser til øyekatarr og jeg begynte å dryppe henne igår, men hun var ganske rød i øynene idag og trøtt og lei så da kan hun like greit være hjemme å slappe av.

Jeg må også bli hjemme[&o] Etter å ha snakket med mannen bestemte vi at han skal være hjemme i morgen. Burde ikke ha dårlig samvittighet for å være borte fra jobb, men jeg syns ikke så mye om det - og så har det vel like mye med at jeg savner å komme meg bort litt. Ja, ja - må man så må man[:)]

Ha en finfin dag alle sammen![:)]

halloen! og god formiddag! [:D]

her var vi oppe en gang mellom 7 og 8, og malin ble levert i bhg, lillesøster og jeg dro hjem.
og nå sover hun også.. jeg vurderer å ta meg en strekk på sofaen.. men.................... så er jeg i grunn litt sulten..

i dag skal vi ingenting.. kanskje bare bestille en tur til tyrkia i mai.. yeah! herlig!! kjenner
at det ikke gjør noe i grunn.. har egentlig litt flyskrekk da..[&:] men.............. jeg må jo bare ufordre meg selv.. ellers kommer vi oss aldri noen sted.. [&:] oig fant et kjempefint hotell.. så blir nok det..[:)] klar for litt sol og sommer![:)] (selv om det sikkert er varmt og godt i norge også da.. så er det deilig å komme seg vekk)[:D][:D][:D]

nei.. nå skal jeg slenge i meg et knekkebrød. så tar jeg meg en strekk tror jeg.. stuptrøtt etter kun 4 timer søvn i natt[:@]

Her sov vi til 9 i dag, da måtte jeg vekke snuppa. Litt greit at jeg er hjemme nå, så slipper vi å stresse avgårde[;)].

Vet ikke helt hva jeg skal finne på i dag, blir vel litt strikking tenker jeg. Å så må jeg prøve å få ryddet litt, men har ikke så masse energi... jaja, dagene går nå fort, og i morgen er det helg igjen. Fatter ikke hvor det blir av ukene jeg[8|].

Hallo damer

Nok en god, ansvarsløs natt. Jeg våkner fortsatt mye, men jeg sovner igjen og da gjør det ikke så mye. Her skal det gjøres husarbeid og dusjes før jeg skal til fysio litt senere. Etter at jeg har vært hos fysio så skal mannen og Maja og jeg på Peppes Pizza. [:)] Jeg elsker peppes. I ettermiddag har vi lovet Frida at hun skal få lov til å være med opp på loftet og pakke bort julepynten og litt sånn. Jeg gleder meg til å få ut jula.

God formiddag.

Jeg har sovet lite i natt, men fikk sove lenge på morran, Marcus våknet halv ni i dag, sto opp, kledde på oss og dro i bhg.

Jeg prøver å fyre opp i ovnen men den vil ikke samarbeide med meg. Ingen planer i dag, kanskje jeg skal rydde og henge opp litt tøy, og vaske vogna.

Elimor: God bedring te jentene.
Trillemor: Sov godt hvis du legger deg å sover litt.
Namba: Kos dere på Peppes etterpå. Skjønner at du gleder deg te å få bort jula. Her forsvant den for 14 dager siden. Og lykke te hos fysio.
Lille*frø: Kos deg med strikking. Stressende morgener er det værste som finnes, godt du slipper å stresse.
Liki: Kos dere masse i dag.

Juhuu, her virker dataen fortsatt![:D]

I dag har jeg studiedag og mannen skal jobbe overtid, så etter å ha hjulpet til med å få ungene ut av døra og i barnehagen gikk jeg å la meg igjen! Deilig[:D] I ettermiddag blir det noe enkelt som kjøttdeig og spagetti til middag etter snuppas ønske og så tar vi turen opp til mamma, tror snuppa trenger litt avveksling. Hun sliter litt med at søstra har begynt i barnehagen[&o] de går i samme barnehage, men på forskjellige avdelinger og snuppa er så lei seg for at hun ikke får vært sammen med søstra[8|] merkes godt på ettermiddagene at all frustrasjonen kommer da og det er litt slitsomt i lengden. Hun har vært utrolig lite sjalu siden HS ble født og nå går sjalusien på at hun ikke får vært sammen med henne, hehe[8D] Har ringt barnehagen for å snakke med en av ped. lederne, men de var på møte så jeg får se om det passer seg å ta det når jeg henter. Må jo vite om hun har endret oppførsel i barnehagen og eller om det bare er vi hjemme som får støyten.

Ha en fortsatt fin dag alle sammen, nå skal jeg jobbe videre med praksisoppgavene... nå som dataen endelig funker har jeg vel ingen unnskyldning for å utsette det[&:]

Huff. ja.. for en natt!! Etter kvelden i går med MYE motivasjon så rakk ikke det til da Aslak bestemte seg for å være våken kl 4 i natt og ikke sove før morges! Måtte avlyse leke-daten vår i dag! Orket ikke å lee en finger en gang! Blæææææææææ [&:]

Har ingen planer for dagen (bare avlyste planer) enn å sove når jeg kan! Får telefoner nå fortiden om å komme på jobbintervju. Har trukket søknaden tilbake en plass. En bhg skal jeg ha åpen litt enda, så får vi se hva fremtiden bringer![:D]

August og jeg lå helt til ni i morges vi (jeg var bare oppe og fikk hjulpet Johanna inn i klærne)... så har han spist og sovet om hverandre mens jeg har fått tørket litt støv oppå seksjonene hvor husmorvikaren ikke vil vaske.. og plutselig oppdaget jeg at det bare var 4 kuldegrader ute, så da heiv vi oss i bilen og dro til Ørsta for å få handlet inn borddekorasjoner til dåpen - må passe på når det er finvær for det er meldt kaldt igjen til uka.

Nå sover gullgutten, så jeg skal få svingt støvfilla over de siste flatene før jeg får på plass bilder og nips som har vært ryddet bort i jula.. og så kan jeg vel begynne på middagen - i dag er det fish'n chips på menyen vår

Jmamma: About 2 days to go.[:)] Men så bor vi i dumme Norge da, så vi må gå gravide litt lenger enn alle andre.[:'(] [:D] Skjønner godt at du begynner å bli utålmodig altså. De siste dagene er veldig drøye når man bare går og venter... og venter... ooog venter.

Mibah: Så godt å se at du er tilbake igjen. Du har vært savnet. Håper IA blir sitt gamle selv igjen snart. Går det fint med HS i bhgen eller?

Actrine: Det virker som om det er spennende tider hos deg med jobbsøking nå. Jeg håper du finner drømmejobben.

Ja det gjør jeg også namba!! [:D]

Back
Topp