P
Persienna
Guest
Det har jeg lurt på litt. Om vi bare våkner en dag og internett er forduftet.Hva skjer da? Hva gjør vi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg ikke jobb lenger iallefall.
Eller kanskje jeg må gå dør til dør til dere å skrive ned det dere sier og så gå til nestemann?
Tja, det meste av Norge blir lammet.Da blir det noen uker/måneder med total krise og så roer det seg sikkert ned.![]()
![]()
Seriøst?Tror det hadde gått helt fint![]()
Seriøst?
Bank, butikk, fly, handel, kontor. Sykehus? Apotek?
Seriøst?
Bank, butikk, fly, handel, kontor. Sykehus? Apotek?
Jeg er faktisk ganske overbevist om at mange større instanser har en type "krise-manual" som er utarbeidet i slike tilfeller som lenger-varende strømbrudd, frakopling av nett osv. Især de instanser, hvor det blir mest krise, om slike ting skulle skje.
Akurattdet er jeg og. Små nettbrudd skjer oftere enn vi tror og da har vi back up
![]()

Det er verre for oss andre, som har både data og tv på nett. Når det går ned, hva i allverden skal vi få tiden til å gå med da?
(for ref. se bildet mitt i tidligere innlegg.)
Enig. Alle greide seg uten før, så med litt tilpassing hadde det gått helt fint, men kjedelig da, det er fint å kunne kommunisere både med venner, familie og på forum.Er bare 10 år siden vi fikk internett hjemme, så hadde klart meg fint uten. Samfunnet hadde måtte tilpasse seg, og jeg tror vi hadde fått en del flere arbeidsplasser. Tenker spesielt i bank og posten.

Haha, huff det hørtes slitsomt utDa har jeg ikke jobb lenger iallefall.
Eller kanskje jeg må gå dør til dør til dere å skrive ned det dere sier og så gå til nestemann?

På min jobb er bacupen hangman på kantina.Akurattdet er jeg og. Små nettbrudd skjer oftere enn vi tror og da har vi back up
![]()