hva skjer når jeg

~lenemoren76~

Elsker forumet
får ny e-mail adresse?? jeg flytter til helgen igjen,må si opp det internet abonomanget jeg har no,få et annet selskap. hva skjer når jeg skal inn igjen her da??? må jeg begynne på nytt igjen[&o] bruker jo e-mail adrs min for og komme inn her. kommer til og være borte i 4 uker jeg no da[:(][:(] noen som vet??????????

det har ikke noe å si. så lenge det er brukernavnet ditt, så bruker du det. men du får jo ikke nyhetsbrev feks da. eller pm videresendt til den adressen liksom.

Kan du ikke bare beholde e-mail adr du har nå da selv om du får nytt nettverk, jeg gjorde det når vi flytta..

Trenger du å skifte e-mail adressen da?

Skal vel ikke være noe problem å forandra e-mail adr inne på din profil...
Burde ikke være det![8|]

jeg har ikke peiling jeg. no bruker jeg hele for og etternavnet mitt i adrs,det vil jeg ikke ha. men jeg kan vel bruke den e-mail adrs jeg har no her innpå???? logge meg inn ,mener jeg??? helt grønn når det gjelder sånt[8|]

Det tror jeg ja, siden det er brukernavnet ditt kan du fortsatt ha det..
Så er det vel bare å legge inn på min profil eller no om du får en ny email adr, slik at du får mail herfra og slikt..om du ønsker det..

Du kan bare gå inn på "min profil" og endre e-posten din når som helst. Det er ikke noe problem i det hele tatt.

Lykke til med flyttingen!

skal prøve når jeg kommer så langt. men får jeg det ikke til må dere ikke tro jeg er en av de som dikter opp historier og greier. er nok bare meg da snufs snufs[8|]

Back
Topp