Hva skjer nå?

• Trådstarter Trådstarter McBaby
  • Opprettet Opprettet
M

McBaby

Guest
Sivert har vært det sovedyret i går og i dag! Skjønner ingenting, gutten har jo vanligvis lakenskrekk![8|][:D]

Nå har han sovet siden 19.30. Jeg regner med han våkner snart, men hva gjør jeg da?? Da er jo klokka mye og i en perfekt verden skulle han bare fått litt pupp og sovnet igjen. Men det er det jo langt fra sikkert at han gjør. [8|] Så nå lurer jeg på om jeg skal ta han opp å mate han i stua og se an hvor trøtt han er eller om jeg skal "holde det natt" og bare ta han opp i mørket på soverommet å mate og prøve å legge ham igjen.
Rare gutten som endrer vaner hver dag.....[;)]

Jeg ville ha hold natt-stemning, for selv om det ikke nødvendigvis funker så er det verdt et forsøk!

Så kjekt at han har sovet så godt i kveld da! [:)] Krysser fingrene for at det blir en flott natt også!

ORIGINAL: Nåssåbjønn

Jeg ville så absolutt ikke vekt han, og når han våkner ville jeg gidd mat i mørket[;)] Nikolai har sånn sovedag annenhver dag[:D] Håper natta blir like søvnfylt!!![:)]

Jeg sier det samme..ikke vekk han!! Emil var likedan på fredag og vekte han..han spiste bare bittelitt etter at vi hadde kjempa han våken..og natta og dagen etter ble bare tull!![;)]

Han sov jaggu til 01.00 før han ville ha mat! Og da fikk han pupp på senga og sovna igjen. [:D] Tenk om hver kveld var sånn!!![:D]

Back
Topp