Hva skjer nå? :(

Det kan nok dessverre være starten på en spontanabort, men både blod og murring kan også være uskyldig :Heartred Kanskje svia du kjenner kan være en rift? Sender deg vertfall mange klemmer og krysser det som krysses kan for at dette ikke er noe farlig:Heartred

Hør med legen om du kan ta hcg målinger med 2 dager mellom, evt ultralyd? Håper det er uskyldig:Heartred

Blod på papiret, svir i underlivet. Murrer mere i magen/rygg enn normalt. Samtidig har jeg styrt og vært mere aktiv idag enn jeg har vært på leeenge.

Hva skjer nå?:arghh::grumpy:

Er vel rundt 5+4 idag, så det er vel i rette tiden for når hjertet skulle begynt å slå?:sad010
Stor klem, så skummelt :Heartred Skal krysse fingre og tær for at det bare er noe uskyldig! :Heartred

Var ikke noe mere igår, bare blod på papiret den ene gangen, og at jeg følte meg rar i kroppen. Er forsåvidt ikke helt frisk, influensa eller noe.
I morges var det lyselyselyyysebrunt på papiret når jeg tørka meg.
Nå når jeg var på do så så det ut som jeg tissa blod, men ingenting blod når jeg tørka meg.
Svir i underlivet hele tiden nå. Tenker at jeg må ha uvi iallefall?

Noen tanker eller erfaringer?
Dette er så stressende :arghh:

Var ikke noe mere igår, bare blod på papiret den ene gangen, og at jeg følte meg rar i kroppen. Er forsåvidt ikke helt frisk, influensa eller noe.
Nå når jeg var på do så så det ut som jeg tissa blod, men ingenting blod når jeg tørka meg.

Ingen erfaringer som kan hjelpe deg, dessverre. Veldig fint at du ringer legen mandag. Om du har en sterk følelse på at noe er galt så kan privat UL være en mulighet kanskje? :Heartred Sender masse klemmer!

Sniker!
Jeg hadde nettopp uvi, og da blødde jeg når jeg tørket meg et par ganger, sikkerlig vondt og svie i underlivet. Fikk antibiotika og ikke hatt noe mer vondt eller blod. Og har hatt 2 ultralyder som viser at ingenting var galt med baby/livmor eller noe.

Det kan være UVI ja, jeg ville ringt legevakten og forklart symptomene og at du er gravid, og hørt hva de sier. Kanskje de vil ha en urinprøve og eventuelt starte behandling alt ettersom :Heartred

Bare sånn hvis det hjelper så blødde jeg et par ganger tidlig i forrige svangerskap men alt var bra. Testet stigning i HCG og tok ultralyd.

Jeg har selv spottet og blødd en større blødning, men lille vokser og har sett et bankende hjerte❤️ jordmor sa til meg at å spotte ikke var uvanlig i første trimester

Takk som spør :Heartpink
Har prøvd å forsone meg med at det er en spontanabort, men så er det fortsatt bare litt spotting av og til når jeg er på do. Bestilte meg time for å sjekke hcg og evt uvi, men det ga ikke utslag på uvi. Så da ble jeg anbefalt å starte på kanesten mot sopp, pga svien jeg har!
Men sopp forklarer vel ikke at jeg tisset blod, eller blødningene jeg har!?
Nå blir det ny hcg på onsdag, så får vi se! Men ser ikke stort håp!

Kom forresten en liten «klump» når jeg tisset tidligere. Kan det være fosteret? Kom ikke blod på samme tid, å hadde ikke vondt. Men nå kjenner jeg at det murrer litt i mage og rygg! Men det har det gjort av og på siden fredag også.

Takk som spør :Heartpink
Har prøvd å forsone meg med at det er en spontanabort, men så er det fortsatt bare litt spotting av og til når jeg er på do. Bestilte meg time for å sjekke hcg og evt uvi, men det ga ikke utslag på uvi. Så da ble jeg anbefalt å starte på kanesten mot sopp, pga svien jeg har!
Men sopp forklarer vel ikke at jeg tisset blod, eller blødningene jeg har!?
Nå blir det ny hcg på onsdag, så får vi se! Men ser ikke stort håp!

Kom forresten en liten «klump» når jeg tisset tidligere. Kan det være fosteret? Kom ikke blod på samme tid, å hadde ikke vondt. Men nå kjenner jeg at det murrer litt i mage og rygg! Men det har det gjort av og på siden fredag også.
Håper det går bra med deg :Heartred

Back
Topp