Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stor klem, så skummelt Skal krysse fingre og tær for at det bare er noe uskyldig!Blod på papiret, svir i underlivet. Murrer mere i magen/rygg enn normalt. Samtidig har jeg styrt og vært mere aktiv idag enn jeg har vært på leeenge.
Hva skjer nå?
Er vel rundt 5+4 idag, så det er vel i rette tiden for når hjertet skulle begynt å slå?
Ja, blir å ringe legen på mandag!Hør med legen om du kan ta hcg målinger med 2 dager mellom, evt ultralyd? Håper det er uskyldig
Ingen erfaringer som kan hjelpe deg, dessverre. Veldig fint at du ringer legen mandag. Om du har en sterk følelse på at noe er galt så kan privat UL være en mulighet kanskje? Sender masse klemmer!Var ikke noe mere igår, bare blod på papiret den ene gangen, og at jeg følte meg rar i kroppen. Er forsåvidt ikke helt frisk, influensa eller noe.
I morges var det lyselyselyyysebrunt på papiret når jeg tørka meg.
Nå når jeg var på do så så det ut som jeg tissa blod, men ingenting blod når jeg tørka meg.
Svir i underlivet hele tiden nå. Tenker at jeg må ha uvi iallefall?
Noen tanker eller erfaringer?
Dette er så stressende
Sniker!Var ikke noe mere igår, bare blod på papiret den ene gangen, og at jeg følte meg rar i kroppen. Er forsåvidt ikke helt frisk, influensa eller noe.
Nå når jeg var på do så så det ut som jeg tissa blod, men ingenting blod når jeg tørka meg.
Dette er så stressende
Var ikke noe mere igår, bare blod på papiret den ene gangen, og at jeg følte meg rar i kroppen. Er forsåvidt ikke helt frisk, influensa eller noe.
Dette er så stressende
Håper det går bra med degTakk som spør
Har prøvd å forsone meg med at det er en spontanabort, men så er det fortsatt bare litt spotting av og til når jeg er på do. Bestilte meg time for å sjekke hcg og evt uvi, men det ga ikke utslag på uvi. Så da ble jeg anbefalt å starte på kanesten mot sopp, pga svien jeg har!
Men sopp forklarer vel ikke at jeg tisset blod, eller blødningene jeg har!?
Nå blir det ny hcg på onsdag, så får vi se! Men ser ikke stort håp!
Kom forresten en liten «klump» når jeg tisset tidligere. Kan det være fosteret? Kom ikke blod på samme tid, å hadde ikke vondt. Men nå kjenner jeg at det murrer litt i mage og rygg! Men det har det gjort av og på siden fredag også.
Det er vondt ta god vare på deg selv og masse lykke til neste prøverunde!Hcg var på 171 på mandag, og jeg begynte «endelig» å blø ordentlig idag. Lykke til videre damer
Dette var veldig vondt å lese Håper du har mange rundt deg som kan ta vare på deg og sender deg masse klemmerHcg var på 171 på mandag, og jeg begynte «endelig» å blø ordentlig idag. Lykke til videre damer
Så trist å høre, ta vare på deg selvHcg var på 171 på mandag, og jeg begynte «endelig» å blø ordentlig idag. Lykke til videre damer
Uff, så fælt. Beklager at du må oppleve det.Hcg var på 171 på mandag, og jeg begynte «endelig» å blø ordentlig idag. Lykke til videre damer