Hva skjer nå?

*Sandermamma*

Forumet er livet
Var ferdig med renselsen natt til mandag, da var det akkurat seks uker siden fødsel. 6ukerskontroll tirsdag, fikk ingen gu.

Begynte å blø som fyttikatta igår, og blør masse idag. Virker ikke som mensen heller. Og er ikke det rart om det skulle være mensen for jeg fullammer?
Slutta å blø et par timer på dagen idag, men nå er det tilbake for fullt, og sånn er det ikke når jeg har mensen i alle fall.

Kanskje kontakte lege/gynekolog? Nå er det snart sju uker siden fødsel...

Hm, det hørtes jo litt mystisk ut! Skorpene etter morkaka skulle jo ha kommet ut innen nå også... [&:]

Jeg hadde nok kontaktet lege på mandag om det ikke gir seg innen da, i verste fall så er det jo faktisk mensen som har dukka opp igjen...

ORIGINAL: Skrållan

Hm, det hørtes jo litt mystisk ut! Skorpene etter morkaka skulle jo ha kommet ut innen nå også... [&:]

Jeg hadde nok kontaktet lege på mandag om det ikke gir seg innen da, i verste fall så er det jo faktisk mensen som har dukka opp igjen...

Ja, jeg tror jeg får gjøre det. Men, dumt spm, hvis legen da tar en gu, hvordan ser han da om det er mensen eller noe annet? Blod er blod eller?[:-][:D]

ORIGINAL: *Sandermamma*

Ja, jeg tror jeg får gjøre det. Men, dumt spm, hvis legen da tar en gu, hvordan ser han da om det er mensen eller noe annet? Blod er blod eller?[:-][:D]

Nei, tror ikke han kan se det. men kanskje han vet noe vi ikke vet, hehe! Kan jo hende du bare må vente i ca 28 dager, for å se om det virkelig er mensen...

ORIGINAL: *Sandermamma*

Nei, tror ikke han kan se det. men kanskje han vet noe vi ikke vet, hehe! Kan jo hende du bare må vente i ca 28 dager, for å se om det virkelig er mensen...

Usj ja[&o] Også så deilig som det var å gå med bare truse uten noe i.. Ja ja, kortvarig glede[:D]

Gir det seg ikke til mandag hadde jeg nok tatt en tlf ja. UTROLIG kjedelig om det skulle være mensen alt da! [>:]

Han ser det jo ialefall om det IKKE er mensen. Krysser fingrene for att det går over og er bare den siste renselsen[8D]

Back
Topp