Hva skjer nå æ????

talata

Forumet er livet
I går slo sara seg så vrang ang den biologiske pappaen sin, at jeg rett å slett fortalte henne alt.. Om han han ikke bryr seg nok til å ha henne..

Ja jeg vet at dette er ganske hardt å få høre for en 6 åring som tror den det er snakk om er gud, men nå måtte jeg bare fortelle..

Etter ho har tenkt på dette i noen timer, sier ho at ho ikke vil være ungen hans mer.... (ho er så rar[;)]) men at sambo nå var hennes hele fulle pappa [:)]

Så nå for 10 min sia fikk jeg en mld på tlf min, fra den biologiske pappaen! Han lurte på hvordan det går me sara - etter over 4 år uten å gi lyd fra seg!!! Hva faen er dette da????

Jeg har ikke svart han, å kommer ikke te å gjøre det heller tror jeg.. Eller bør jeg?

uff vanskelig. men jeg hadde nok svart. men kansje med noen spørsmål ved siden av

Da stikker du kniven dypt og svarer det går strålende med verdens nydligste prinsesse og at du har en samboer som hun forguder og ser på som pappan sin siden den egentlig ikke gadd bry seg om henne!!!![;)]

ORIGINAL: *Go`Jenta*

Da stikker du kniven dypt og svarer det går strålende med verdens nydligste prinsesse og at du har en samboer som hun forguder og ser på som pappan sin siden den egentlig ikke gadd bry seg om henne!!!![;)]

ORIGINAL: *Go`Jenta*

Jeg svarte: Bra

Å fikk svaret: Ja rekti, takk for svaret

Hva forventer han da? Hele historien for 4 år tebake????

ORIGINAL: talata

han spurte jo ikke om noe i den meldinga der, så jeg hadde ikke giddi å svart noe mer [8D]

ORIGINAL: Dollface™

han spurte jo ikke om noe i den meldinga der, så jeg hadde ikke giddi å svart noe mer [8D]
hehe nei jeg svarer ikke no mer jeg heller,,, Har han tenkt til å være pappaen hennes nå, så bør det litt mer enn en "sur" mld fra meg stoppe han... Men ska vedde på at jeg ikke hører noe mer føre om 4 år igjen... 

ORIGINAL: Dollface™

hehe nei jeg svarer ikke no mer jeg heller,,, Har han tenkt til å være pappaen hennes nå, så bør det litt mer enn en "sur" mld fra meg stoppe han... Men ska vedde på at jeg ikke hører noe mer føre om 4 år igjen... 

*venter spent på oppdatering om 4 år* [8D]

ååååå han er jo bare helt fjern.............

ORIGINAL: ~Kine~

ser du har svart! men satser på han må bevise bittelittEKSTREMTmye før han får trå inn i snuppas liv[:)]
Ja det MÅ du regne me!!!!!

Som regel er jeg enig med ordtake: bedre sein enn aldri..... Men er jaggu i tvil om det nå[8|][&:] Hva skjer ja, sinnsykt tilfeldig når du akkurat forteller henne sannheten at han tar kontakt[:-]

Aner faktisk ikke hva jeg ville gjort.... ville tenkt over det noen dager, kanskje han ER innterestert[8|][:)]

ORIGINAL: ToveMora31

Som regel er jeg enig med ordtake: bedre sein enn aldri..... Men er jaggu i tvil om det nå[8|][&:] Hva skjer ja, sinnsykt tilfeldig når du akkurat forteller henne sannheten at han tar kontakt[:-]

Aner faktisk ikke hva jeg ville gjort.... ville tenkt over det noen dager, kanskje han ER innterestert[8|][:)]
Ja, det tenkte jeg oxo... hvorfor akkurat nå lissom?????

Haha.. jaja, jeg så jo responsen du fikk på meldingen[8|][&:] skikkelig ivrig lissom...
Ja, får 'trøste' deg med at det er 4 år til neste gang da[:D][:'(]

ORIGINAL: Lady m/ Baby©

Oi.. Dilemma.. Håper du finner ut av dette, så lykke til[;)]

Litt spesielt av han å sende sms også.....Hadde vel vært litt mer seriøst å ringe vel.....
Litt av et dilemma det der. Hadde datteren din vært eldre, kunne hun jo ha vært med og bestemt selv om hun ville møte ham. Nå blir det jo kun deg det står på. Håper du finner ut av det [;)]

ORIGINAL: larviksjenta

uff vanskelig. men jeg hadde nok svart. men kansje med noen spørsmål ved siden av

Tror jeg bare hadde svart att hun klarer seg supert, hun har det helt flott uten hann. Og lagt til att han ikke behøvde å tenke noe mer på henne igrunn, hun har ikke behov for han, og om hun vil kommer hun nok til å ta kontakt med han selv når hun blir større

Ivrig mld du fikk tilbake. Du kan jo svare; Snakkes om 4år til[:D]

Helt ærlig så hadde jeg blitt veldig sint dersom han han hadde tatt kontakt. Hadde nok ikke greid å holde meg så rolig som du[;)]

ORIGINAL: *cookiemonster*

Tror jeg bare hadde svart att hun klarer seg supert, hun har det helt flott uten hann. Og lagt til att han ikke behøvde å tenke noe mer på henne igrunn, hun har ikke behov for han, og om hun vil kommer hun nok til å ta kontakt med han selv når hun blir større
hmmm ja det var vel kanskje det jeg skulle svart, hørtes jo helt fornuftig ut... Dessverre så svarte jeg ( i sinne) litt for fort istede for å tenke på hva jeg skulle ha skrivd.. 

Back
Topp