Hva skjer? Mensen er borte - negativ test!

Sunnmøring81

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Jeg har hatt regelmessig mens siden jeg sluttet på pillen i januar. Den kommer alltid rundt den 5. hver måned. Mannen min jobber borte og jeg fikk mens dagen etter han reise i begynnelsen av november. Han er fortsatt ikke kommet tilbake fra jobb, og likevel får jeg ikke mensen som skulle ha vært her den 5´te i følge min kalkulator. Har ikke antydning til menssmerter eller farge, bare utflod. Den siste mensen min var mer smertefull enn den bruker, noen ganger så vondt at jeg ble litt redd (har lett for å tenke meg redd). Og det var mer blod enn det pleier. Har lest om festeblødninger, men har forstått det slik at det er lite blod og over kort tid. Min siste mens varte en dag mindre enn den pleier, men jeg blødde mer og hadde mer vondt. Testet negativt igjen i dag tidlig.
 
Dersom jeg skulle vere gravid ville jeg jo vært 6-7 uker på vei. Og hatt en kjempemensen (om jeg kan kalle det for det) etter at jeg ble gravid? Men det er kanskje like vanlig at mensen bare uteblir :/
 
Som jeg skrev; tok en test igjen i dag tidlig (og en i går kveld), begge negative.
 
Back
Topp