Hva skjer med verden?!!?!!

MalinDalin

Forumet er livet
Håpet at utfallet av svinets handlinger 22.07 skulle føre til litt fredlighet og forståelse i landet vårt, kanskje i litt over en uke også, men sitter sjokkert å leser nettaviser. Kommentarer fra mennesket ang sultkatastrofen i feks Somalia går for det meste i: "la de dø! Herregud hvorfor lager de fem unger når de ikke har mat engang" jeg leser om vold på gatene, i går ble en eldre mann banket opp da han satt fastspent i bilen sin fordi en annen bilist irriterte seg over kjøringen hans og i dag leser jeg at en mann er slått ihjel fordi han klagde på husbråk. hva skjer med landet vårt?

Jeg håper at det er snakk om folk som har psykiske problemer i tillegg til veldig dopa og ikke bare ondskap.

Jeg håper at det er snakk om folk som har psykiske problemer i tillegg til veldig dopa og ikke bare ondskap.

AnaBanana skrev:

Håper jeg også, men tviler sterkt. Et liv er ikke mange silda verdt lenger virker det som. Jeg blir bare helt oppgitt jeg. Tenk om jeg skulle gått løs på alle jeg mislikte kjøringa til!?! Da hadde jeg ikke gjort annet da jo.

Det er sykt! Men en trøst (dersom du er ute etter det) kan være at de som er aktive på kommentarfeltene til VG og Dagbladet umulig kan være representative for befolkningen generelt! Det håper jeg hvertfall ikke siden de har sosiale antenner omtrent på linje med de sosiale antennene til pinnedyr og er ca like kloke som kaktus! Og når det kommer til at nyhetene stort sett handler om drap og vold både her og der så håper jeg det kommer av at det ikke er en like stor nyhet at noen klagde på festbråk og så ble festen avsluttet!

Men er enig med deg! Dersom verden er som man skulle tro fra avisene har vi et alvorlig problem!

Det er jo akkurat på disse "folkelige" debattsidene mange ser sitt snitt til å få spredt mest mulig av sin ondskapsfulle propaganda. Derfor skal vi ikke lukke øynene for idiotene, vi skal logge oss på og ta til motmæle. Gang på gang. 

Det er veldig mange mennesker som mangler medfølelse, omsorg osv. Til og med mange her inne på bv. Slike personer ytrer nok slike kommentarer som du gjengir her. Tror ikke de helt forstår hvor alvorlig dette er. Men ja verden har blitt litt andeledes enn den var før, den har blitt tøffere å vokse opp i. Man " passe" seg for hvemm personer man tuller med. Vet aldri om de er syke nok til å gjøre andre vondt. Jeg er desverre ikke sjokkert!

Back
Topp