Hva skjer med puppene etter amming?

ivfmamma

Elsker forumet
Maiblomstene 2016
Jeg er sjeleglad for å ha litt større bryster. Normalt fyller jeg ikke opp en a-cup en gang nå fyller jeg den opp og kanskje den ene puppen er full A og den andre en B. Har alltid hatt asymmetriske bryst, det plager meg ikke.

Hva skjedde med deres pupper? Gikk de tilbake?
 
Har alltid hatt C/D. Puppene var perfekte da jeg gikk gravid med andremann :p to D'er. Nå er gutten 1,5 år, ammer fortsatt litt, og de er blitt mindre, knapt C, men henger ikke. I tillegg har jeg gått ned mange kilo i år så det er nok mye av grunnen til at de er blitt mindre. Er også slappere, men jeg fortviler ikke.
 
Jeg hadde kanskje C før jeg ble gravid med nr 1. Gikk opp til e. Ned til dobbel D etter svangerskap og amming.

Gikk opp igjen med nr 2, og har G/H den dag i dag :p
 
Jeg var egentlig fornøyd med mine pupper de var en C før jeg ble gravid.
Var opp i E når jeg var gravid.
Etter amming og svangerskap så fyller jeg ikke ut en A engang.
65A er for stort, så det vil si jeg har ikke pupper lenger :(
 
Mine har blitt et hakk større etter svangerskapene, definitivt slappere også.

B/C før, D/E under amming og stort sett på C/D mellom barna. Ammer enda siste så fasiten har jeg ikke.

Variere litt på cup fra modell til modell og litt opp og ned på omkrets. Prøver meg frem til hva som passer best.
 
Mine forble store, men litt slappere. Ikke sånn at de henger, men likevel ikke like "sprengt" som mens jeg ammet. Gikk fra a-cup til c-cup med første :)
 
Jeg var egentlig fornøyd med mine pupper de var en C før jeg ble gravid.
Var opp i E når jeg var gravid.
Etter amming og svangerskap så fyller jeg ikke ut en A engang.
65A er for stort, så det vil si jeg har ikke pupper lenger :(
Hva skjedde? Gikk du mye ned i vekt? Hvis jeg skulle hatt en perfekt bh før jeg ble gravid måtte det blitt 80 AA men det er ikke en normal størrelse dessverre :/
 
Brukte G før jeg ble gravid, mine ble litt slappere. Brukte F etter. Nå ammer jeg igjen og er på G/H.
 
Hadde en stor C som ble til E da jeg ammet. Er nå en liten c. Praktisk med mindre pupper,men savner litt av str..
 
Gikk fra D/DD til en H, også gikk de ned til en F igjen etterpå.
 
Jeg hadde god størrelse på puppene før jeg fikk barn, med melk ble de GIGA og nå er de små, vrengte bukselommer ;) Jeg trodde dette ville plage meg, men det gjør det absolutt ikke. Med bh er de fine og uten er det kun mannen min som ser meg. Det er pga hans barn de ser sånn ut, så det gjør ingenting ;)
 
Hva skjedde? Gikk du mye ned i vekt? Hvis jeg skulle hatt en perfekt bh før jeg ble gravid måtte det blitt 80 AA men det er ikke en normal størrelse dessverre :/

Gikk mye ned ja, men er der jeg var før graviditeten. Alltid vært veldig tynn dessverre. Likevel hadde jeg litt pupper, nå har jeg ikke noe.
Jeg vil helst ikke gå slik at de vises.
Ett år siden jeg sluttet å amme, så håper de skal bli bedre :)
 
Gikk mye ned ja, men er der jeg var før graviditeten. Alltid vært veldig tynn dessverre. Likevel hadde jeg litt pupper, nå har jeg ikke noe.
Jeg vil helst ikke gå slik at de vises.
Ett år siden jeg sluttet å amme, så håper de skal bli bedre :)

Kjenner meg igjen på str før jeg ble gravid. Må være ekstra sårbart når man har hatt større bryster.
 
Mine gikk tilbake til sin vanlige str, bare litt slappere :)
 
Mine har aldri no sånn ekstreme til å skryte over, men jeg hadde større før jeg ble gravid/ammet ja. Etter ett års amming ble de helt tomme og slappe. Men nå skal det sies at jeg er normalt tynn, med engang jeg har lagt på meg litt har det samla seg i puppene, så den vekta mi hjelper vel ikke akkurat på puppestørrelsen. Nå er jeg gravid og de har fylt seg opp, elsker når de er store jeg! :p
 
Back
Topp