Hva skjer med meg???

Negldesigneren

Blir kjent med forumet
Trenger litt hjelp her. Jeg sluttet på p-pilla i begynnelsen av august. mensen er borte men har murringer...tror jeg. er grusom kvalm som kommer og går, grusom trøtt, spiser masse, vondt i hodet daglig, har fått masse kviser, kommer gjennomsiktig væske med hvitt i ut av en av puppene, er også veldig humørsyk

jeg har testet flere ganger men er bare negativt....skjønner ikke hva som skjer...har aldri hatt det slik før

har vært hos legen og tatt test der oxo. har bestilt time igjen nå får å ta en GU men det er ikke før om en måned

er så lei meg[:(].....

Mange som har sånne ettervirkninger av p-piller..
Kroppen blir rett og slett litt forvirra når den ikke får de hormonene den er vandt til, og så tror kansje kroppen at den er gravid[&:]

Er ikke så lett, nei..
Hadde også en drøss med graviditetstegn etter at jeg slutta på P-plaster..
men neste måned - da kjendte jeg ingen tegn i det hele tatt.. og DA var jeg gravid[;)]

Ofte når ein sluttar på prevansjon får ein mange bivirkninger, og det er som fiuorelina seier, når ein har mange teikn er ein som oftast ikkje gravid, og når ein har ingen, er ein det plutselig. Kroppen vår er rar, men slik er det berre. Ofte er det slik at når ein virkelig vil bli gravid, kan ein få fram alle symptomer, og vere heilt sikker på [:)]at no jippi, men så kommer tante rød. [:@] Det var slik med meg i mange år, og akkurart når eg slutta å tenke på det, då satt spiren. Den einaste ein kan vere heilt sikker på med kroppen sin, er at ingenting stemmer.

Som ein eg kjente ein gong sa: " Det einaste ein kan vite heilt sikkert, er at ein ikkje kan vite noko heilt sikkert."

Kan du ikke få ta en blodprøve hos legen din da? For å måle HcG i blodet. Det er i hvert fall 100% sikkert, og du bør få svar innen en dag eller to...

Back
Topp