Hva skjer med meg??

nitalita

Gift med forumet
Jeg har vært hjemme i 7 1/2 mnd, og føler jeg begynner å bli gal på et vis...(ikke tulling assa)
Alt er så rart, klarer ikke sovne om kveldene, tenker mye på alt mulig, og er veldig ømfintlig for ting. Jeg kjenner meg nesten ikke igjen.
Alt er bra med meg og samboeren, og jeg storkoser meg med Linea, har masse venner og det der.........men...sukk[:(] Skjønner ikke hva det er..

FRUSTRERENDE!!

Noen her som har / opplever det samme etter å ha vært hjemme ei stund?

Jeg gikk langtidssykemeldt før jeg begynte å studere (sykmeldt i 13 måneder), og da ble jeg litt småtullete - tror det var fordi jeg ikke ble stimulert på samme måte som jeg gjorde når jeg jobbet... hodet mitt fikk ikke noe å jobbe med.. og så ble det jo lange dager hjemme også... vennene mine og kjæresten jobbet jo hele dagene, og da hadde de ikke overskudd til å "leke med meg" når de var ferdige med en lang arbeidsdag..

Jepp...man blir tussete av å gå hjemme.
Jeg har gått hjemme i 3 år nå...gjett om jeg er tussete da!
Man har tid til å tenke på ting som en før ikke gadd bruke tid på, man legger merke til ting man før ikke så osv.

Ja..oki. Får jo altfor mye tid til å tenke på igrunn!!
Trodde ikke det sku bli sånn, er jo helt rart egentlig for jeg så for meg hjemme kos med Linea disse mnd.....men bare bare er det nå ikke da..

Takk for at du svarte værtfall lenemor[:)]....

phuu...ble litt lettet nå ja av over å høre at det var flere.... glad dette forumet eksisterer så jeg kan spørre[:)]

Du trenger helt sikkert litt stimuli utenfra. Man blir jo helt sprø av å være hjemme hele tiden. Jeg trenger i allefall å jobbe eller å studere for å fungere skikkelig. Var sykemledt i 8 uker før sommeren....da holdt jeg på å bli sprø.

Ikke vær redd for at det er noe galt med deg, tror nok dette er helt vanlig. Spesielt hvis du har vært veldig aktiv før du ble "hjemmeværende".

Kanskje det hjelper med noen hobbier som du kan drive med når du har ledige stunder?

Lykke til! KLem, M

Back
Topp