Heidi10+12
Gift med forumet
fikk plutselig skikkelig vondt i hodet.. i tinninga på høyre side..
det flimmerer for øynene og spikker rart i kroppen..
kjennes ut som om jeg har fått bedøvelse i ene hånda..
skikkelig ekkelt..
noen andre som har opplevd no liknende??
hva er det? og hva kan jeg gjøre??
tok blodtrykket og det var også bra..hadde stigi litt, men ikke no farlig.skal til legen å ta ny test og urinprøve på fredag bare i tilfelle..urinprøva var oxo rein og fin..
så dom konkluderte med at det var migrene. den kunne vist være litt svakere under svangerskapet..
fikk se bebisen på UL oxo.. [:)] hu lå å sutta på tommelen[:)]
hu var 2000g og hu regna at hu kunne bli ca 3700ved termin!
spurte om hu kunne måle livmorhalsen min oxo mens jeg var der, siden jeg fortsatt har en del kynnere, men det ville hu ikke..siden det ikke hadde noe med det jeg var inne for da! [8|] men men.. vesle tulla mi hadde det bra der inne så da er jeg fornøyd![:)]
det flimmerer for øynene og spikker rart i kroppen..
kjennes ut som om jeg har fått bedøvelse i ene hånda..
skikkelig ekkelt..
noen andre som har opplevd no liknende??
hva er det? og hva kan jeg gjøre??
tok blodtrykket og det var også bra..hadde stigi litt, men ikke no farlig.skal til legen å ta ny test og urinprøve på fredag bare i tilfelle..urinprøva var oxo rein og fin..
så dom konkluderte med at det var migrene. den kunne vist være litt svakere under svangerskapet..
fikk se bebisen på UL oxo.. [:)] hu lå å sutta på tommelen[:)]
hu var 2000g og hu regna at hu kunne bli ca 3700ved termin!
spurte om hu kunne måle livmorhalsen min oxo mens jeg var der, siden jeg fortsatt har en del kynnere, men det ville hu ikke..siden det ikke hadde noe med det jeg var inne for da! [8|] men men.. vesle tulla mi hadde det bra der inne så da er jeg fornøyd![:)]