*Bertemor*
Forelsket i forumet
I dag skjedde det noe ganske ekkelt. Jeg var på vei til jobb, stod og ventet på bussen som jeg pleier, men plutselig ble jeg skikkelig svimmel. Så jeg lente meg inntil buss skuret. Plutselig våknet jeg liggens på bakken og det var noen som snakket til meg. Så jeg rett og slett besvimte. Det var skikkelig ekkelt. Jeg kom meg da på bussen helt skjelven og skikkelig varm. Ringt samboern min som var på jobb, han kom og møtte meg og vi gikk til legen. Det hun gjorde der var å måle blodprosenten, blodtrykket og blodsukkeret. Det siste var vist litt lavt. Men hun kunne ikke si helt sikket hvorfor dette skjedde, men det kunne ofte skje med de som er gravide. Så dermed ble jeg sendt hjem igjen av legen, så klart fulgte kjærsten meg hjem da=) Jeg spiste og gikk og la meg. Og jeg sov søren meg til kjærsten kom hjem.
Dette var en skikkelig ekkel opplevelse, slo halebeinet skikkelig når jeg falt å, så au au når jeg sitter=(.
Men er det noen andre som har opplevd dette? Og hva legen eventuelt sa?
Blei litt langt men...
Klemmer fra skjelvene meg[;)]
Dette var en skikkelig ekkel opplevelse, slo halebeinet skikkelig når jeg falt å, så au au når jeg sitter=(.
Men er det noen andre som har opplevd dette? Og hva legen eventuelt sa?
Blei litt langt men...
Klemmer fra skjelvene meg[;)]