Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare det ikke bare er meg.. Lurte på om noe var galeHer og!!! Den har stått rett ut og vært steinhard noen dager, men igår var den nesten flat(eller så "flat" en 30 uker på vei gravidmage kan bli). Og noen dager er den stor og kjempe vassen. Da føler jeg meg som en stor marsmellow haha!
Ja,du har nok rettTror det kommer Ann på hvordan babyen ligger![]()
Enig med at mange dager er man mer feit enn gravid... Føler mer skikkelig blæh..Jeg føler magen min forandrer seg sånn. Ene dagen er den hard og helt rund,i dag er den mer bløt og flatere.
Føler meg absolutt bare feit og ikke gravid.. Jeg skjønner jo at det har en del med hvor prinsessa ligger osv.
Men syntes det er så veldig forskjell.
Hva med dere?
Samme herMagen min er myk og 'todelt' tidlig på dagen. Den er absolut finest og mest gravidaktig på kvelden.
Jeg er marsmellow om dagenHer og!!! Den har stått rett ut og vært steinhard noen dager, men igår var den nesten flat(eller så "flat" en 30 uker på vei gravidmage kan bli). Og noen dager er den stor og kjempe vassen. Da føler jeg meg som en stor marsmellow haha!