Hva skjer med magen?

Linnsi86

Glad i forumet
Jeg føler magen min forandrer seg sånn. Ene dagen er den hard og helt rund,i dag er den mer bløt og flatere.
Føler meg absolutt bare feit og ikke gravid.. Jeg skjønner jo at det har en del med hvor prinsessa ligger osv.
Men syntes det er så veldig forskjell.
Hva med dere?

Her og!!! Den har stått rett ut og vært steinhard noen dager, men igår var den nesten flat(eller så "flat" en 30 uker på vei gravidmage kan bli). Og noen dager er den stor og kjempe vassen. Da føler jeg meg som en stor marsmellow haha!

Her og!!! Den har stått rett ut og vært steinhard noen dager, men igår var den nesten flat(eller så "flat" en 30 uker på vei gravidmage kan bli). Og noen dager er den stor og kjempe vassen. Da føler jeg meg som en stor marsmellow haha!
Bare det ikke bare er meg.. Lurte på om noe var gale
Merkelige greier asså❤️

Min er også sånn.. Oftere myk og rar tidlig på dagen. Noen ganger er den knallhard all over ;)

Jeg føler magen min forandrer seg sånn. Ene dagen er den hard og helt rund,i dag er den mer bløt og flatere.
Føler meg absolutt bare feit og ikke gravid.. Jeg skjønner jo at det har en del med hvor prinsessa ligger osv.
Men syntes det er så veldig forskjell.
Hva med dere?
Enig med at mange dager er man mer feit enn gravid... Føler mer skikkelig blæh..

Er litt sånn fra dag til dag da man går gravid :-) Men tenker kanskje at noen av dere opplever kynnere også? Eller føles magen konstant hard?

Men føler dere magen sprenger? Noen dager har jeg så vondt fordi det føles ut som den vokser fortere enn den takler! Haha :p

Min mage er mest diger på ettermiddagen og kvelden. Føler jeg får mer kynnere når jeg spaserer og kjører bil. Kanskje derfor den kjennes hard og stor ut når jeg kommer hjem fra jobb ;)

Her er bilde fra i går ettermiddag (26+3):*
IMG_1657.JPG

Jeg er marsmellow om dagen :p
Håper det går over snart! Vil heller ha hard og fin kulemage <3

Veldig tydelig ganske ofte at hans favorittside er høyre side av magen :D Helt skjev hele magen, spesielt i går da jeg er ganske sikker han «skjøt rygg/rumpe», ser litt freaky ut men litt artig også :)

Føler meg mest oppblåst og feit for tiden, og blir glad hver gang magen hardner til og jeg ser mer gravid ut, hehe. Noen ganger kan det også se ut som hun ligger sidelengs, for det er på en måte to klumper på hver side av magen som ser ut som hodet og rumpa. Sikkert noe jeg innbiller meg, for hun sparker som bare det opp mot ribbeina:hilarious:

Back
Topp