Hva skjer med magen??

Bampsebompi

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Idag lå jeg på magen og plutselig fikk jeg sånn kilende følelse på ene siden og den spente seg litt stramt på venstresiden. Så plutselig ned at det var en kul der!!! Er det kynnere? Eller er det babyens plassering jeg ser?:p ser det ikke like tydelig på bilde, men det var en ordentlig bulk der!! Ble nesten litt skremt.... ImageUploadedByBV Forum1367419318.349803.jpg

tipper det er baby ;)

Akkurat sånn er det til meg også! Men det skjer nesten daglig og det er direkte ubehagelig når han setter i gang.. Kjennes ut som han tøyer og presser seg frem inni der :P kan tydelig se en kul som jeg antar er rumpa som han stikker frem. Når jeg legger hånda på er det veldig ubehagelig og magen er steinhard! Men hærlig med all bevegelse <3

Hihi har en del sånne bilder jeg oxo :P er lille du ser der ja <3

Akkurat sånn er det til meg også! Men det skjer nesten daglig og det er direkte ubehagelig når han setter i gang.. Kjennes ut som han tøyer og presser seg frem inni der :P kan tydelig se en kul som jeg antar er rumpa som han stikker frem. Når jeg legger hånda på er det veldig ubehagelig og magen er steinhard! Men hærlig med all bevegelse <3
Tnåå! Det er så kos!<3 kjente på kulen idag også, og det var skikkelig rart! Lm jeg la håndflaten på siden flyttet det sef litt. Skikkelig rar følelse!!:)

Var til jordmor for første gang i dag, og da skjedde dette igjen! Men hun syntes ikke at det var like hærlig, det var visst sterke kynnere pågang! :P haha, og jeg som ikke hadde tenkt i de baner en gang, gikk bare ut i fra at det var lillegutt som bøllet med meg!

Ja dette hørest ut som slik magen blir her mår jeg har kynnere :/

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp