Hva skjer med kroppen min del2

lille_mjau

Gift med forumet
Augustlykke 2015
jeg går på p piller, vært kjempe flink til å ta dem hver dag
fikk mensen som vanlig da pillefri uke startet.
to uker etter får jeg mensen på nytt
to uker etter dette igjen får jeg brunlig utflod og dette har vart siden søndag.
Jeg skal ta en graviditets test for å se om det har blitt noe kluss med pillene.
Da jeg ringte legen ba de meg om å se det ann og ta en test og at det kan være alt fra bivirkninger på p piller til kreft.
Jeg er jo nervøs..
Er det noen av dere kloke damer som har opplevd lignende?

Svarer som en dytt da jeg har null erfaring med p-piller, men hva er det for en ting å si av en lege?! Klart man blir urolig av å høre noe sånt, men kreft er da virkelig ikke det første man tenker på i en sånn situasjon!
Hadde tatt en test om jeg var deg, og heller lagt på litt til historien, ringt legen på nytt og forlangt time!! Så kan dere hvertfall utelukke det du sikkert er urolig for!

Sa de virkelig det over tlf?? :eek:

Jeg er helt nervevrak nå.. kkke tør jeg å ta en test, for om jeg er gravid får jeg nok null støtte fra familie og kjæresten vil ikke ha barn før vi har flytta. Om jeg ikke er gravid så må det jo være noe annet. Håper egentlig at det bare er p pille bruk. Ja her på landet er det vanskelig å få time, kan ta flere uker før man får komme inn.
Hun sa ikke at det kunne være kreft. Hun sa at det kan være hva som helst. Og det er jeg som er litt drama queen, og google hjelper ikke til :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er helt nervevrak nå.. kkke tør jeg å ta en test, for om jeg er gravid får jeg nok null støtte fra familie og kjæresten vil ikke ha barn før vi har flytta. Om jeg ikke er gravid så må det jo være noe annet. Håper egentlig at det bare er p pille bruk. Ja her på landet er det vanskelig å få time, kan ta flere uker før man får komme inn.
Hun sa ikke at det kunne være kreft. Hun sa at det kan være hva som helst. Og det er jeg som er litt drama queen, og google hjelper ikke til :P

Åååååå...... Google er skumle greier:p

Jeg ville tatt det helt med ro... jeg har prøvd flere forskjellige merker ppiller... og alle har jeg reagert på på en eller annen måte... den ene blødde jeg stadig på... en uke på... en uke av... to uker uten, så på'n igjen. Det er ikke noe galt med det!! Og jeg tviler på at det kan være kreft!! Veldig spesielt at de sa det til deg... skjønner at du blir bekymret.

Altså han kjæresten din kan ta seg en bolle! Blir du gravid er det like mye hans skyld.
Uansett, kan være bare p-pillene som tuller med kroppen din :)

Jeg har jo tatt disse pillene i 6 mnd nå.
Jeg har gått på p piller før og jeg har aldri fått merkelig mens eller brun utflod før. Men jeg og kjæresten har begge tatt en bolle :P quote "vi tar en test neste uke". Jeg vet ikke om jeg gleder meg eller gruer meg... haha.

Jeg har også opplevd det mens jeg gikk på p-piller uten at det var noen grunn til bekymring. Tror du bare kan slappe av, men kan jo ta en test etterhvert bare for å være sikker :-)

Kreft er det nok ikke, for da hadde jeg vært dau for 10 år siden :P Slik som du beskriver, er sånn jeg plutselig etter flere år på p-piller, begynte å reagere. Har prøvd alt av prevensjon, men det bare fortsatte. Sleit mye med brunt utflod hver måned. Kutta ut prevensjon og ble ikke gravid før jeg hadde bestemt jeg skulle bli gravid ;)

Nå jeg skal skyte inn å si at jeg gikk på ppiller i 10 år å opplevde innimellom kluss? :p Lett e bli engestelig når slikt skjer, men det er ikke uvanlig!

Det som er merkelig nå er at jeg har sånn Klump i magen. heelt nederst. Og den kjenner jeg igjen. enten er det stress, eller så er det bebi :P

enten skal jeg ha mensen på fredag eller så skal jeg ha den 20. oktober. så får vel vente å se hva som skjer :P

Det som er merkelig nå er at jeg har sånn Klump i magen. heelt nederst. Og den kjenner jeg igjen. enten er det stress, eller så er det bebi :P

enten skal jeg ha mensen på fredag eller så skal jeg ha den 20. oktober. så får vel vente å se hva som skjer :P
Tror ikke den klumper er en baby, du kjenner ikke den så tidlig ;)

Tror ikke den klumper er en baby, du kjenner ikke den så tidlig ;)

ikke en fysisk klump, men en sånn klump med ingenting :P en rar følelse i magen ;) Ja blir jo alt for tidlig å kjenne noe nå :P

Jeg har også opplevd lignende. Gått på samme p-pille merket i 8 år og plutselig (trur det var på 4.året) fikk jeg mensen eller rødlig/brun utflod i hytt og pinevær :/ stabiliserte seg etter rundt et halvt år..
Ei stund før jeg slutta, for å begynne å prøve, blødde jeg 3,5 mnd i strekk og hadde saftige menssmerter hele tida -tjohei!
Var til gyn.undersøkelser begge gangene og de fant ingenting. Min fantastiske fastlege sa det i grunn veldig greit: "sånn som kan skje når vi driver å stapper kroppen full av hormoner kroppen egentlig ikke har lyst til å ha på besøk" :p

Uansett greit å få sjekka når det blir mye syklus-tull, men som regel går det bra :)

ingen tante på besøk, hun skulle vært her nå :P Så jeg venter noen dager til, så skal jeg ta en test :)

Back
Topp