Hva skjer med BV-appen???

JPSK

Elsker forumet
Jeg har tilgang til det skjulte forumet men får ikke startet nytt emne..

Og nå får jeg notifications av flere tråder som jeg ikke har skrevet i!

Har vært mye greier med disse appene nå syns jeg... :(

Sent from my iPad using BV Forum

Har hatt det samma problemet lenge... Trur du får varsel dersom du abonnert på diverse, som Februar 12 og skjult gruppe.
Det at du ikkje får starta ny tråd: eg har måtta "markert" lest på alle og så får eg moglegheit til å starta ein ny tråd.

Har samme problem.. Helt latterlige greier:/

Blir bare irritert på hele greiene jeg... Blir bare til at jeg ikke bruker bv særlig, sitter lite foran pc og hvis jeg gjør det så er jeg ikke på BV.

Kjedelig.

Jeg har tilgang til skjult,men når jeg kommenterer kommer ikke innlegene mine frem.Utrolig irreterende når man først har skrevet lange svar så *poff*! Gidder ikke gå inn lengre:-)

Den appen er veldig ustabil...

Opplever det samme

Nei, lite info å oppspore også. Eneste gangene det kommer info er visst noe har blitt "forbedret" syns jeg..

Jeg har ikke oppdager noen problemer foreløpig.. Men har ikkje prøvd å opprette en ny tråd på skjult da

Jeg gir beskjed videre!
(har selv ikke opplevd noen probler, hverken med privatbruker eller denne)

Jeg slet etter jeg oppdaterte app'en. Fikk ikke svart på tråder, eller opprettet noen. Skrev til teknisk, og fikk beskjed om å avinnstallere, for deretter å reinnstallere igjen! Gjorde det, og etterpå fungerer alt som det skal :)

Skjønner at det ikke er babyverden selv som lager oppdateringene, men det er utrolig frustrerende at hver gang man oppdaterer, så er det ett eller annet som skjærer seg. Føler jeg har vært tålmodig i mange måneder nå ( har vært mange oppdateringer), og kjenner jeg begynner å bli mektig lei problemene som oppstår hele tiden. Ødelegger litt av lysten til å fortsatt bli her...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har tilgang til det skjulte forumet men får ikke startet nytt emne..

Og nå får jeg notifications av flere tråder som jeg ikke har skrevet i!

Har vært mye greier med disse appene nå syns jeg... :(

Derfor jeg sitter med laptopen nå :p
Har hatt det samma problemet lenge... Trur du får varsel dersom du abonnert på diverse, som Februar 12 og skjult gruppe.
Det at du ikkje får starta ny tråd: eg har måtta "markert" lest på alle og så får eg moglegheit til å starta ein ny tråd.
Har samme problem.. Helt latterlige greier:/

Blir bare irritert på hele greiene jeg... Blir bare til at jeg ikke bruker bv særlig, sitter lite foran pc og hvis jeg gjør det så er jeg ikke på BV.

Kjedelig.

Bruker dere iOS eller android appen? Kun en bruker har tidligere rapportert inn dette som et problem, derfor har ikke vi forstått at dette var noe som er en feil i appen, men det må det jo tydeligvis være siden mange opplever dette.

Hvis dere alle kan svare hvilken app dere bruker slik at jeg kan få tatt dette videre.

Jeg har problemer på iPad.

Jeg har problemer med ipaden, men ikke android. .

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Jeg har ikke noen problemer på iphone, men på nettbrettet så får jeg ikke opprettet nye tråder :/

Problem på IPhone - ikkje oppdatert til nyaste ISO pga manglande plass :P

Problemer på iPhone og iPad. Får masse varsler på alle mulige tråder jeg ikke har lest engang.

Problemer på iPhone og iPad. Får masse varsler på alle mulige tråder jeg ikke har lest engang.

Det er nok fordi du har valgt å følge/watch forum, men du kan klikke deg inn på forumet du får varsler fra og klikke unwatch oppe til venstre (fra desktop) så får du ikke opp disse varslene lengre. :)

Back
Topp