hva skjer m ammingen..

Femme Fatale

Elsker forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
hva skjer m ammingen og brystene når barnet slutter å spise om natten fordi han/hun sover natten igjennom.. har våknet av melkespreng noen netter, og ikke av jr som jeg pleier ,å det er jo ikke behagelig..
mister jeg melken helt hvis jeg ikke ammer el pumper om natten? eller slutter jeg bare å produsere melk på natten men beholder melken på dagtid?
veldig glad for all respons:)

Dette vil jeg og ha svar på :)

hvordan får jeg sånn som du har i bunne av dildet som viser hvor gammel barnet er?

Her begynte hun å sove lenge på natta, siste måltid ca 22, sovnet 23 og våknet ikke før 7-8. Våknet også av spreng. Dette varte noen dager så hadde jeg ikke spreng om morgenen. Men etter dette virker det som jeg har mindre melk om kvelden og nå har hun gått tilbake til å våkne midt på natten og vil ha mat. Første nettene våknet hun annenhver time, men nå er det bare ett ekstra målid og det er greit. Regner med dette retter seg når vi begynner så smått med grøt om noen mnd. Kroppen regulere dette selv, men her virker det som det er mindre, da spesielt om kvelden. Hvis hun begynner å sove lenge igjen kommer jeg ikke til å stå opp å pumpe, da kan jeg jo likke gjerne amme om natta, må jo opp likevel. Da får jeg heller leve med litt spreng av og til :)

tusen takk:)
ORIGINAL: Himmelblå

ORIGINAL: Gekkan

hvordan får jeg sånn som du har i bunne av dildet som viser hvor gammel barnet er?

Du bare klikker på f.eks min ticker, så kommer du inn på siden der hvor det blir laget.

skal prøve å finne oppskriften til deg. Er ingen data ekspert jeg heller :)

Her er link:
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=14547107

hmm.. funket ikke helt det..  jaja prøve igjen:)

velg ubbc code
ORIGINAL: Gekkan

hmm.. funket ikke helt det..  jaja prøve igjen:)

det var kun første dagene jeg amma en gang på natt. snuppa har sovet gjennom natta helt fra begynnelsen omtrent[:)]

jeg har utroli melkespreng om morgenen, så da drikker hun en pupp, og så pumper jeg den andre som regel. på kveldstid så produseres det mindre melk, men mer fet melk. melka samles opp iløpet av natta, og så er det ny produksjon om morgenen[:)]

tusen takk for svarene:) for både ammingen og tick'en:) fått svar på det jeg trengte:)

jeg ammer siste gang kl 6 om kvelden og neste gang 7 om morningen å melka er helt normal hos meg nok hele dagen, den stabiliserer seg etter hva barnet trenger og mengde melk vil hver som spreng men du vil ikke ha spreng ubehag

ej he hatt melkespreng 1 til 2 ganga per natt sia fødselen :p men pumpa minde å mindre da :) så går sikkert over snart :) håpe ej :p

Jeg ammer kl.17/18 og så ikke før kl 04 igjen og så ca. 08. Kjente spreng før, men ikke nå[:)]

Back
Topp