Hva skjer liksom????

Rosa engel

Blir kjent med forumet
Hei igjen!!!
Begynte med kvalme rundt uke 5 og vært skikkelig kvalm både morgen og kveld frem til ca for en uke siden...
Da begynte det å gå over og jeg tenkte det var jo veldig deilig:)Men så igår og idag har det bare satt igang for fullt igjen,værre enn tidligere....
Er dette vanlig eller???
Noen med samme erfaringer?
Klem

kan bare sende en god klem, for har desverre ingen svar. kvalmen har nettopp begynta her, type 3 dager siden

Hei =) sliter selv med kvalme...
I graviditeten tror jeg alt er normalt...Noen er kvalm bare noen tider på døgnet, noen alltid, noen bare noen dager i uken...mens noen har det veldig i bølger..
*sender en klem* 
Ikke noe kjekt med kvalme, meeen guu det er verdt det =) <3

Huff det er så kjipt med den kvalmen.

Var sånn her å, var kvalm fra uke 6.. hadde nesten en uke fri uten oppkast, også var det på'n igjen værre enn før, roa seg litt nå, men er kvalm frem og tilbake hele døgnet.
Vi får vel bare holde ut noen uker med kvalme, er jo vært det til slutt :D

Tusen takk alle sammen!!!
Er vel som dere sier,alt er normalt på en måte... Er bare så frustrerende å gå å være så sinnsykt kvalm...
Men,er jo værdt det så vi får holde ut jenter!!!Deilig å få lufta ut noen ganger...
Klem

Her har den kjære kvalmen også kommet. Hatt det hele denne uken Det er spesielt ille frem til lunsj, men ikke like ille hver dag. Kjenner det spesielt godt dersom jeg anstrenger meg litt for mye.

Det er helt normalt at symptomene forandrer seg og forsvinner en stund før de kommer tilbake. Det er nok de kjære hormonene våre som lever sitt eget liv for tiden :-)

Back
Topp