Hva skjer jenter?

Hilde-Anita

Gift med forumet
Har vidundrene deres gjort noe morsomt i det siste??

Lucas har fått litt grøt om kveldene, men har ikke merket så stor forskjell enda...
Og så blåser han spytt-bobler! Så søt atte...... 

Jenny vokser bra her :) Blitt såååååååååå stor jente og mamma er så stolt av henne. Hun ruller ikke over enda til noen sider, men ser at henne prøver så det kommer vel snart. Ellers består dagene av mye latter og prating, hehe.

Har ikke begynnt med grøt her heller.... Nora har begynnt og prate masse nå=) Og ikke vanskelig og få frem smilet[:D] Vi tror latteren er rett rundt hjørnet her=)hihi.. Er blitt kjempe glad i og ligge på magen nå... Men ruller ingen vei enda..[:)]

åh, vi koser oss sånn!!! Emily er så glad og fornøyd... Hele tiden!!! Hun elsker babygymmen sin, og hendene sine. Nå skal hun ha alt i munnen.

Vi har ikke begynt med grøt enda, tenker å vente en mnd eller mer. Gir dere grøt på kvelden? Emily sover godt hele natten, men våkner tidligere og tidligere om morgenen... er vel fordi det begynner å bli lysere tidligere.

Vi har begynt med veldig tynn grøt, men han har litt problemer med og svelge det, men han smatter og smaker på grøten, så han syns det er godt da. Men vi hadde litt problemer i begynnelsen fordi han fikk minifom på skjee og det syns han ikke er så godt, så han spytta grøten ut igjen fordi han trodde det var minifom, men nå har vi slutta med minifom og da tar han skjeen litt mer villig. Litt skeptisk enda da.

Har så lyst og prøve annen mat som er fra 4 mnd, men jeg tørr ikke enda.[:o]

Her smiler vi og lager kose lyder, prater og roper høyt. Han ruller ikke og han blir kjempe sint vist vi legger han på magen og han er lang sint også, så vi blir ikke tillgitt uten at vi løfter han opp og bærer litt på han (kan være litt slue disse små[;)]). Det enset han gjør når det gjelder og prøve og flytte på seg er at han lener seg fram over når han sitter i vognen, sofan eller stolen sin. I sofan så bikker han helt fram over og da blir han så sint for han kommer seg ikke opp igjen. Litt artig da.[:D]

Jonas er en skikkelig god gutt[:D]
han trimmer mye under babygymen, og er som en liten tangsprell på stellebordet..
han er smøreblid på morgenen når vi står opp, og plabrer og babler i ett[:D]
så mange herlige lyder som kommer, og for 1 1/2uke siden så lo han når vi dikket han under haken.. det var hærlig lyd!!
han smiler og sjarmerer alle vi er nær.

vi har prøvd litt tynn grøt, men hver gang vi skal prøve med litt, så begynner han å skikkelig gråte.. vet ikke helt hvorfor, men jeg vet ikke om han kanskje ikke liker det.. han svelger det ned, men gråter stakkars.. nå her er det enda mest bare pupp. han får litt mme hvis jeg har lite.

ORIGINAL: olsenbanden2

Stinemor: når ble Nora født?

19 desember.. Men 4 uker for tidlig...

ORIGINAL: olsenbanden2

Stinemor:
Emily kom også 19 des. Hvor fødte du?

Hihi..samme dag Jeg fødte i stavanger[:)] Du da? nora kom kl 21.11

sitter han,hehe... det går fort altså!

Stinemor: Emily kom til verden midt på natten... på bærum sykehus. Moro at d er akkurat like gamle.

Back
Topp