hva skjer jenter

Jippi

kommende tobarnsmor :)
jeg har vært på ferie i 1 uke i mårra, å det har ikke skjedd mye her jenter..
hva bedriver dere dagene med?

Her holder vi på med å male huset utvendig.. Det vil si, vi venter på finværet så får vi gjort det ferdig.. Er sånn ca halvferdig nå.
Sånn ellers så brukes dagene til masse kos og prating med veslemor.

Har også begynt å lage middager, og putter de i frysern. har lagd litt av hvert, og skal lage litt mer grønnsaksmos i morra.
Hu har begynt å sove hele natta nå, altså 7 - 9 timer i strekk. Ganske så deilig, for da for jeg litt mer overskudd til andre ting på dagtid når hu dupper :-)

Så deilig med ferie :D

Her er det snart en uke siden avsluttende eksamen, fantastisk å endelig bli ferdig :) 
Nå er vi i full gang med å pakke ned alt vi eier før flyttebilen kommer 30 juni. Etter vi har kommet oss i hus igjen er det kun 7 dager til barnedåp, men etter det tror jeg vi kan begynne å roe oss ned og feriere litt etterhvert:)

Her skjer det lite, mannen er på jobb, storesøster er i barnehagen bare meg å lille snuppa hjemme,  hun er mye våken nå, og er bare blid og fornøyd, det er så fantastisk, hun er i seng 19.30-20.00 sover i 7-8 timer, litt mat, så sover hun videre til 07-08. deilig..

Jeg prøver å få gjort litt husarbeid når snuppa sover den lange luren sin,  men akuratt i dag har jeg bare kosa meg på sofaen..

Back
Topp