hva skjer idag da?

stoltmortil4

Gift med forumet
ja som dere vet så går jeg jo hjemme(ligger er vel heller det rette ordet[8D]) og da skal jeg love dere at det blir litt liv her etterhvert.haha
kommer ihvertfall til å komme endel "kjedermeg"tråder fra denne kanten.
så hva skjer hjemme hos dere idag da folkens?
her sto mannen opp med ungene,gjorde dem klare og kjørte dem avgårde til skolen og bhg.så kom han hjem igjen og rigga litt frokost til meg før han reiste på jobb.
nå er vaskedama mi ferdig med å skrubbe huset.så her lukter det deilig og reint.
venter på at mannen skal komme hjem i 12 tida så vi kna komme oss til legen så han kan fjerne disse drena da.og bandasjen.gleder meg.

Snill mann du har, stoltmortil4[:)] Blir sikkert godt å fjerne dren[:)]

Oliver sto opp klokka 6 i dag og jeg kjørte han i barnehagen kl 8. Etterpå gikk jeg å la meg igjen[8D] og sov til 10.30!!! Herlig!!!!

Han har begynt å hoste en del nå, men vet ikke om det er astmaen eller en forkjølelse. Det har vært -3 grader og 20 i vind de siste dagene, så kan godt tenkes det er astmaen.

Nå skal jeg prøve å få støvsugd litt, vaske litt klær, før før jeg skal hente gardinene til stua og få hengt opp resten[:D]

Ha en strålende dag[:D]

hær i huset så er jeg hjemme ilamme lillesnuppa mi <3

men det er siste dag i permisjon, så i morgen er jeg i jobb igjen.. det blir både godt å litt vondt å begynne i jobb igjen..Men min fantastiske samboer gleder  seg til å ha pappaperm så da må jeg vell på jobb[:D]

i dag da bestemte jeg med for å gjøre minst mulig for å nyte dagen. men jeg klarer ikke å la være å gjøre litt husarbeid[;)] 

etterhvert så kommer mamma på besøk, hun må bare stå opp etter nattevakten sin først.. hun skal hjelp meg med å lage karnevall klær til tobias.
har ikke bestemt hva vi skal lage... noen tips??

akkurat nå sitter jeg med pcen¨på fanget, med beina på bordet, hører på musikk og nerder litt på bv [8D] men skal snart brette og legge på plass 3 maskiner med klær og hånduker....

Pernille har før ei uke sia skjønt å åle seg framover (etter iherdig trening og oppfølging fra fysio) så hun åler seg fram på stuegulvet og lager små gledeshyl og er så fornøyd med seg selv[:)] noe som gjør godt for mammahjertet

Jeg stod opp og tok på snuppeluppen Ballerina-tøyet sitt i dag og sendte henne forventningsfull i barnehagen på karneval.
Hun rakk å være der 1,5 time før de ringte og sa hun hadde fått feber..

Flott. Jeg har bihulebetennelse og helt vilt vondt i hodet, i tilegg til at jeg hadde en million ting å gjøre i dag.
Men men.. Så mamma kom på besøk til oss så snupp skulle ha noe morsomt å gjøre.
Bestemor synes det er veldig moro å leke med klistremerker sammen med barnebarnet, så da fikk jeg gjort litt husarbeid også..

Mannen skal i bakken og stå på snowboard i dag, så da skal jeg vel absolutt ikke noe ikveld heller. ;)

Jeg sydde klovnkostymene ferdige til guttene siden det er karneval i morra i åpen bhg.
Ellers fikk jeg vasket to maskiner og støvsugd mellom alle strømbruddene. De hadde planlagt 1 timers strømbrudd som selvfølgelig varte mye leeeeeeeeengre. Hatt strøm i 3,5 timer siden 9! Godt vi har ovn i stua.

stoltmortil4: hvordan gikk det hos legen? Kan tenke meg du er fornøyd nå og stråler (til tross for smertene)

ORIGINAL: Buebe0708

Jeg sydde klovnkostymene ferdige til guttene siden det er karneval i morra i åpen bhg.
Ellers fikk jeg vasket to maskiner og støvsugd mellom alle strømbruddene. De hadde planlagt 1 timers strømbrudd som selvfølgelig varte mye leeeeeeeeengre. Hatt strøm i 3,5 timer siden 9! Godt vi har ovn i stua.

stoltmortil4: hvordan gikk det hos legen? Kan tenke meg du er fornøyd nå og stråler (til tross for smertene)

takk som spørr.joda det gikk greit hos legen,men for å si det sånn:jeg svimte av når de skulle fjerne drena så så vondt var det[&:]
trodde jeg skulle dævve seriøst.dette var deffentlig det værste med hele operasjonen!!

Back
Topp