Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi reiser nedover til barndomshjemmet mitt å skal være der i påsken. Bli dåp neste søndag der nede. Har min og sambos familie der. Å jeg har alle venninnene mine der. Så gleder meg veldig. Halvanne time i bil med Småen er aldri gøy. Skriker somregel de 30 første min av turen. Så sovner han av utmattelse. Men han koser seg stort hos besteforeldre og masse oppmerksomhet. Å foreldrene til sambo har ikke sett ham på 2,5 mnd for de har vært i syden
Er på besøk hos svigermor. På søndag har vi dåp her. På onsdag reiser vi til foreldrene mine og blir der til 10. april. Skal ha en liten "dåpsfeiring" med dåpskake der også siden min mormor er dårlig til beins og ikke kommer seg til dåpen.
Vi har akkurat reist til oslo til mine foreldre gikk faktisk veldig greit med fly. Lillemann sutta på smokken og så sovna han til neste uke blir det Sørlandet og svigers som skal besøkes