Hva skjer i påsken?

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Vi er ikke helt sikre.. Burde reist på hytta, men litt usikker på mini i bil 2 timer.... Og om det er dårlig vær, er det mer å gjøre med eldste her...
 
Vi reiser nedover til barndomshjemmet mitt å skal være der i påsken. Bli dåp neste søndag der nede. Har min og sambos familie der. Å jeg har alle venninnene mine der. Så gleder meg veldig. Halvanne time i bil med Småen er aldri gøy. Skriker somregel de 30 første min av turen. Så sovner han av utmattelse. Men han koser seg stort hos besteforeldre og masse oppmerksomhet. Å foreldrene til sambo har ikke sett ham på 2,5 mnd for de har vært i syden :)
 
Reiser til feriehuset i Polen :) Blir en god dose shopping til både meg og mini :)
 
Er på besøk hos svigermor. På søndag har vi dåp her. På onsdag reiser vi til foreldrene mine og blir der til 10. april. Skal ha en liten "dåpsfeiring" med dåpskake der også siden min mormor er dårlig til beins og ikke kommer seg til dåpen.
 
Ikke mye. Mannen jobber, så jeg regner med det blir noen småturer til badelandet og familien på oss to andre ;)
 
Vi blir hjemme en stund og får besøk av venner, så blir det svigerfamilien i påskehelgen for lammestek og påskeegg :)
 
Vi har akkurat reist til oslo til mine foreldre :) gikk faktisk veldig greit med fly. Lillemann sutta på smokken og så sovna han :D til neste uke blir det Sørlandet og svigers som skal besøkes :)
 
Ingenting. Mannen skal mest antageligvis jobbe. Lillesøstera hans flytter inn hit
 
Back
Topp