Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ser nå på Skogheim flytter inn, så bytte litt til Koth i jobben når det begynner... Mamma kom inn på impuls idag *lykke* [:D][:D] Så vi koser oss med cola og chips + tv`n [:D][:D]
Ser nå på Skogheim flytter inn, så bytte litt til Koth i jobben når det begynner... Mamma kom inn på impuls idag *lykke* [:D][:D] Så vi koser oss med cola og chips + tv`n [:D][:D]
JEg har sovet i hele dag og skal legge meg igjen nå. Håper fryktelig mye på å bli bedre imorgen. Har ikke spist noe men har heller ike spydd. drikker fr harde livet og titter bort på en dødslitt mann som ENDELIG har fått oppleve en turbodag med jenten sinn hjemme hele dagen[8D]. Og om han hadde godt av det?
har hatt besøk av 2 venniner m barn i dag... så jeg har laga lapper og vi har kost oss... så nå har sambo skifte dekk på bilene... marcusen sover, så nå skal vi se nyeste episoden av Dexter... wohow.. deilig avslappe kveld...[:)]
I dag har jeg først vært på jobb, deretter var det høstfest på avdelingen til Tuva. Fikk servert gresskarsuppe og stekte epler ute (det er uteavdeling) Deretter var det foreldrekaffe på avdelingen til Nora. Der var det vafler og saft. Så det ble egentlig middagen i dag [:D]
Nå sover jentene søtt, jeg ser Skogheim flytter inn, og mannen ser fotballkamp på pc'en. Gleder meg over at det snart er helg! Fredagene på jobben liker jeg veldig godt [:)]
her skjer det lite.. Gullet mitt sover ved siden av meg.. Orker ikke stå opp enda.. Er så godt og varmt under dyna.. Har slitt med skikkelig vondt i hode de sisite dagene så har sovet en del...
Storesnuppa sovna nettopp. Lå i senga i 1,5t og tulla i dag. Ikke ofte hun gjør det. Men hun hopper ihvertfall ikke utav og finner søvnen selv til slutt så..
Lillesnuppa sover søtt i lekegrinda, jeg og mannen ligger slengt på sofaen!![8D]
Vi var ute en tur i snøen i dag med lillesnuppa i vogna for første gang. Storesøster ville trille, men det var litt tungt i snøen..[;)] Koste oss gjorde vi!![:D]