Hva skjer i kveld da?

Cathygirl

Forumet er livet
Eg sitter her og lurer på om eg ska få rumpa opp av sofaen og gjøre ferdig bryllupskortet eg holder på med... Ska i bryllup i morgen så burde virkelig bli ferdig[8D]
Men rumpa mi har d grådig godt i sofaen og da... hmmm...
Mannen e og leverer snuppa til farmoren. ska sove der til i morgen så går ferden videre for henne til mormor og morfar hvor hun ska være til søndag siden vi ska i bryllup i morgen[:D]
Har vært og kjøpt slips til mannen i dag som eg håper han liker. hehe... Kjolen min e i ferskenfarget og vi tenkte vi sku mache litt, men fargen på slips var ikke helt lett å finne. men fant et oransje slips som var knallfint da[:D] Passet fint til kjolen min gjorde d også [;)]

Kan legge ut bilde av kortet når eg blir ferdig med d[;)]

gleder meg til å se kort...

sitter i sofaen selv og strikker babyteppe og det tar laaaaaaaaaaaaaaaaaang tid.. [:)][:)]

Hehe... jeg måtte le når jeg leste innlegget ditt Cathygirl[:D] Vi også skal i bryllup i morgen og jeg har også stresset med å finne slips som matchet til kjolen min i dag[:D] Kom hjem med noe som ikke var likt, men drit i. Jeg er så lei av å ordne opp for min kjære så han får bare ha det på seg[:)] Det var et fint slips uansett[:)] Og så sitter jeg å ser på klærne som henger i stuen og pakken som ligger klar, men jeg orker bare ikke å gå i gang med strykingen så jeg får ta alt i morgen[:)] I kveld kommer jeg bare til å slappe av. Mannen min er på firmafest og ungene reiste med foreldrene mine til sørlandet i går og blir til søndag så jeg har barnefri. Kjempe deilig[:)] Så nå ligger jeg på sofaen med pcen i fanget og tven på og her blir jeg til jeg skal legge meg[:D]

I kveld skal jeg gjøre fint lite[:)] Sliten etter jobbeuke og mas.

jeg har nettopp kommet hjem etter ti og eb halv time hehe. Har laget brudebuketten, 8 små og to store dekorasjonet og 4 kanpphulsblomster for et venne par som gifter seg i morra. Er kjempe sliten og kvalm... Tok vist på meg alt for mye jobb:S

Ligger rett ut på sofa'n, deilig[:)] Lillemann er på overnatting hos besteforeldre i helgen, så har planlagt å sove lenge i morgen[:)]

ORIGINAL: Silje1982

Hehe... jeg måtte le når jeg leste innlegget ditt Cathygirl[:D] Vi også skal i bryllup i morgen og jeg har også stresset med å finne slips som matchet til kjolen min i dag[:D] Kom hjem med noe som ikke var likt, men drit i. Jeg er så lei av å ordne opp for min kjære så han får bare ha det på seg[:)] Det var et fint slips uansett[:)] Og så sitter jeg å ser på klærne som henger i stuen og pakken som ligger klar, men jeg orker bare ikke å gå i gang med strykingen så jeg får ta alt i morgen[:)] I kveld kommer jeg bare til å slappe av. Mannen min er på firmafest og ungene reiste med foreldrene mine til sørlandet i går og blir til søndag så jeg har barnefri. Kjempe deilig[:)] Så nå ligger jeg på sofaen med pcen i fanget og tven på og her blir jeg til jeg skal legge meg[:D]

heheh jeg skal OG i bryllup imorgen og har vært ute og kjøpt slips til samboeren... men det matchet ikke helt så vet ikke om han skal ha det.. men kanskje. ellers har jeg kjøpt sko på bianco med sinnsykt høy hæl....og jeg som bare går i joggesko og slippers om dagen...kan jo bli spennende å se hva kroppen sier til det...men fine da... og det er jo det viktigste.
Skal presse meg inn i bunaden først på dagen, og burde stryke skjorta...men tar det imorgen jeg og.

hehe.. mye bryllup i morgen gitt[:D]
E endelig ferdig med kortet nå. Mangler bare hilsenen og "Håndlaget av" stempelet på baksiden, men nå e eg SULTEN og venter på at mannen ska komme hjem med MC'en mat[;)][:D]
Tror eg ska legge frem gaven også eg så vi ikke glemmer den!
Ska helt til Masfjord i bryllup i morgen så litt kjipt å glemme gaven hjemme i Bergen[&:]

bilde kommer snart[;)] ska bare knipse først[8D]

Back
Topp