Hva skjer i kveld da?

Marsgull2012

Flørter med forumet
Hva gjør dere da?? Bare slapper av i kveld. Litt sliten og trøtt i dag. Men det gjør ingenting, bare ekstra deilig å slappe av da.. [:)]

Sofakos, snaxen er på bordet og tven står på [:D]

Kosekveld [:D]

Har bytta ut colaen med fanta i dag da for å kutte ned på koffinen... så spørst om det blir tidlig kveld i dag når ikke koffeinen skal holde meg våken [;)]

her slapper jeg bare av.. sambo og eldste datra kom akkurat hjem fra fotballtrening. Sleit litt med å få linus til å sove idag, men nå sover han heldigvis[:D]
Nå skal barna snart i seng, da skal jeg kose meg med appelsin, solo og isbiter og nytt på nytt[:D][:D] anbefaler det idag, da det er to hysterisk morsomme tromsø-gutter som er gjester[:D]

Her går det i norske talenter[:)][:)] og selvfølgelig BV[8|]

hjemme hos min mor i oslo sammen begge mine brødre :P damen til lillebror min og snart kommer min kjære her skal vi være i hele påsken sååå jippi trangt og godt[8D]

ORIGINAL: smurfen87

hjemme hos min mor i oslo sammen begge mine brødre :P damen til lillebror min og snart kommer min kjære her skal vi være i hele påsken sååå jippi trangt og godt[8D]

Hørest kjempe koslig ut Smurfen87, Jeg elsker å være mange samlet [:D] kose dere!!

ORIGINAL: Påatt

ORIGINAL: smurfen87

Hørest kjempe koslig ut Smurfen87, Jeg elsker å være mange samlet [:D] kose dere!!

jaaa, jeg også[:)]

ligge dau på sofan.. alt e tiltak :S fin måte å feire bursdagen min på.. :S fikk muskelbetennelse, migrene å tett nese i bursdagsgave :P

Sitter i lenestolen med pledd og data og csi i bakgrunnen.
Er alt for varm, men om jeg tar av meg noe, så blir jeg kald. Lurer på om jeg bare skal dusje og legge meg. [8D]
Vesla er ikke helt i form, natt til i dag spøy hun og hun har feber, men sover nå da, så håper hun rett og slett sover det av seg!

Håper alle har en fin kveld! [:D]

Edit: Gratulerer med dagen, Monica86!!

Back
Topp