Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det glemte jeg!Jeg har Idol på opptak, og skal se kampen først
Heia!
![]()
Greit med litt hvile ogBle visst bare en venninnedag, men da får man ta kino i morgen på kvelden og kanskje muligens slappe av på søndag(lovt legen å slappe av, men det er jammen meg ikke lett
)
Jeg og,viss jeg i hele tatt skal ha litt krefter til å presse henne ut.....Satser på at det snart starter fødsel hos deg![]()
![]()
Ååååå no vil jeg på fridays.....Fredag er det som vanlig tv-kveld og taco, men i dag skal jeg også senke meg ned i jacuzzien og ta mi siste munkholm (neste gang blir det å nyte ekte varer). Lørdagen kommer svigermor på overnatting og søndagen går med til besøk på sykehuset, etterfulgt av middag på fridays. Passer derfor bra me en fødsel på mandag
God helg![]()
Jeg og,viss jeg i hele tatt skal ha litt krefter til å presse henne ut.....
Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Ja sov litt,mye våken inni mellom men hadde 4 timer uten å måtte gå utav sengen og en liten dupp i ettermiddag,men fortsatt like sliten:-(Fått hvile noe særlig? Så du hadde fått 4 timer søvn?![]()
Er våken mye om natten,så det gjør ingenting om det blir litt actionJeg fikk sove tålig lenge i dag, så tror det kan bli seint. Håper det blir noe action her inne, så jeg kan følge med på![]()
Er våken mye om natten,så det gjør ingenting om det blir litt action
Ja sov litt,mye våken inni mellom men hadde 4 timer uten å måtte gå utav sengen og en liten dupp i ettermiddag,men fortsatt like sliten:-(