Hva skjer i helgen?

Her var det lasagne i idol :)

-- tasting fra mobil --

Fredag er det som vanlig tv-kveld og taco, men i dag skal jeg også senke meg ned i jacuzzien og ta mi siste munkholm (neste gang blir det å nyte ekte varer;) ). Lørdagen kommer svigermor på overnatting og søndagen går med til besøk på sykehuset, etterfulgt av middag på fridays. Passer derfor bra me en fødsel på mandag ;)
God helg :)

Ble visst bare en venninnedag, men da får man ta kino i morgen på kvelden og kanskje muligens slappe av på søndag :P (lovt legen å slappe av, men det er jammen meg ikke lett :P )
Greit med litt hvile og:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Satser på at det snart starter fødsel hos deg :) :)
Jeg og,viss jeg i hele tatt skal ha litt krefter til å presse henne ut.....

Fredag er det som vanlig tv-kveld og taco, men i dag skal jeg også senke meg ned i jacuzzien og ta mi siste munkholm (neste gang blir det å nyte ekte varer;) ). Lørdagen kommer svigermor på overnatting og søndagen går med til besøk på sykehuset, etterfulgt av middag på fridays. Passer derfor bra me en fødsel på mandag ;)
God helg :)
Ååååå no vil jeg på fridays.....

Jeg fikk sove tålig lenge i dag, så tror det kan bli seint. Håper det blir noe action her inne, så jeg kan følge med på ;)

Fått hvile noe særlig? Så du hadde fått 4 timer søvn? :)
Ja sov litt,mye våken inni mellom men hadde 4 timer uten å måtte gå utav sengen og en liten dupp i ettermiddag,men fortsatt like sliten:-(

Jeg fikk sove tålig lenge i dag, så tror det kan bli seint. Håper det blir noe action her inne, så jeg kan følge med på ;)
Er våken mye om natten,så det gjør ingenting om det blir litt action:-)

Er våken mye om natten,så det gjør ingenting om det blir litt action:)

Enig. Før sov jeg alltid natten gjennom uten unntak, men nå kan jeg våkne lys våken to timer etter jeg har sovnet.. Merkelig altså :P Også våkner jeg av vonde kynnere. Hver gang jeg snur meg eller bytter side mens jeg sover, så får jeg en veldig vond kynner :P

Åh de nettene <3

Ja sov litt,mye våken inni mellom men hadde 4 timer uten å måtte gå utav sengen og en liten dupp i ettermiddag,men fortsatt like sliten:-(

Huff :( Krysser fingrene for deg!!

Back
Topp