Hva skjer i helga da jenter????

eplemos

Forumet er livet
Eg gleder meg sånn til helg att det er helt utrolig [:D][:D][:D][:D]
Fredags morgen reiser eg og Aksel med hurtigbåten til Karmøy.
Vi skal feriere hos *Snoopy* og Thea i helgen[:)]

Vi skal leke, spise god mat, gå tur og kose oss. På Lørdag skal eg og treffe ei veninne som bor i Haugesund. Levere fra meg adventskallenderen (vi lager pakkekallender til hverandre[8D]) og gå på kafe. Kanskje det blir litt shopping og.

Vet det er lenge til helg, men eg er ferdig pakka og klar allerede [;)]

Ihelgen ska vi bare slappe av :) Tobias sin far har samvær lørdag. så får vi se om han stiller. Ellers blir det å slappe av å håpe tobias er frisk til BV treff på mandag :)

Vi skal nok også bare slappe av og kose oss glugg ihjæl [:D] Sender de 3 store barna på hytta med mine foreldre, så vi skal bare ha ett (1!!!!!!!) barn i helga [:D][:D][:D]

Mulig vi tilogmed får tid til å være litt sosiale til en forandring [:D][:D]

Tror det blir  en tur på marknad i Årjeng[:)]

Så kjekt da, Eplemos. Blir sikkert en super helg[:D] Her skjer det ikke så mye, mannen skal jobbe fredag og lørdag...Så fredagen får jeg besøk av en venninne. Lørdag har jeg ingen planer enda. Men søndag får vi middagsbesøk av et vennepar med to jenter, så det blir kjekt!

I helga skal eg væra aleina med ungane, sambo skal ha utdrikningslag![8|]

Men mamma ville komma på besøk, og eg mistenke det er for å være barnevakt og at eg og skal ha utdrikningslag...så eg er superspent.... prøve å forberede meg kvar helg no! [8D] For eg likar nemlig ikkje å ikkje ha kontroll tenk![X(]

Gleder meg også til helga!![:)] Lørdag reiser vi til Spania, og skal være der i 4 uker[:D] Så fredag blir det vel pakking og pakking[8D]

ORIGINAL: Oktober16baby

Gleder meg også til helga!![:)] Lørdag reiser vi til Spania, og skal være der i 4 uker[:D] Så fredag blir det vel pakking og pakking[8D]

Åååh så deilig

ORIGINAL: Mammapostei!

I helga skal eg væra aleina med ungane, sambo skal ha utdrikningslag![8|]

Men mamma ville komma på besøk, og eg mistenke det er for å være barnevakt og at eg og skal ha utdrikningslag...så eg er superspent.... prøve å forberede meg kvar helg no! [8D] For eg likar nemlig ikkje å ikkje ha kontroll tenk![X(]

Spennende

Vi reiser til Kreta på lørdag! [:D][:D][:D][:D][:D]

Vi drar til Oslo på fredag og blir i over en uke. Føler ikke egentlig for ferie nå, men mannen skal litt diverse og kontoret jeg jobber på skal pusses opp den uka, så da passet det med avspasering/fridager da. Hadde vakt hele helgen som var + nå på onsdag, så blir godt å bare være mamma en uke.

ORIGINAL: Hatai

Er ikke misunnelig i det heeeeele tatt......

Så koselig det hørtes ut[:)]
Her blir det ettårsfeiring hele helgen Fyller ett år på fredag [:D]

Til helga skal vi flytte.
Ikke lange biten, men fra rekkehus til enebolig.
Gleder meg til vi er innlosjert i nytt hjem[:D][:D]

Så koselig å lage adventskalender til hverandre da eplemos[:)]
Kos deg masse på Karmøy!!

Skulle ønske jeg kunne si at vi reiser til syden,men den gang ei[:D]
Her blir det jobbing lørdag,så får jeg besøk av venninne lørdagskveld til søndag....Da blir det god mat og god vin tenker jeg[:)]
Søndag skal vi ta med Adrian på Tusenfryd,har nemlig lovt han det lenge[:)]

ORIGINAL: Oktober16baby

så deilig[:)] god tur[:)]

Kose dere masse alle sammen!!! [:)][:)][:)]

Og dere som reiser til syden på lørdag...GOOOOOD TUR!!!!!!!! (som eplemos skriver, ikke misunnelig i d hele tatt...*kremt*)

Selv så skal vi bare kose oss videre, mannen reiser t england på flytrening på søndag og blir borte t tirsdag kveld, så vi får kose ekstra på han [8D]

Ellers så leste j i avisa at d faktisk er potetfestivalen på bryne, så der kommer d t å skje masse rart og gøyalt å se på for unga. Så stikker nok dit på lørdag [:D]

ORIGINAL: Hatai

åh så deilig[:)] god tur[:)]

Så kos da eplemos[:)] Dere må kose dere masse[:)]
Her trur jeg det blir litt shopping, reker og vin[:)] hehe hørtes ut som den rikingen[:)]
Også blir det vel å slappe av og kose meg md barna[:)]

Back
Topp