Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal til legen kl 12, og håper det ikke er 1 times ventetid i dag... Skal nemlig til frisøren kl 13.00 :0)Babylykke81 skrev:
DET skal bli godt. Skal klippe av en god del av mitt lange kjafs, hehe. Syns håret har blitt så vanskelig etter jeg ble gravid. Jeg har veldig tykt hår, og det er sååå vondt å kamme det nå. Det lugger og river, også syns jeg det er tørt og pistrete... :/ Så nå skal lokkene falle, så blir det en luftigere og lettere frisyre å holde orden på etterhvert som jeg blir større og varmen kommer
kom akkurat fra legen, der jeg måtte krangle meg til at de skulle ta blodprøver.... ikkelett og være risikogravid når ingen tror deg!!mirakelimage skrev:
ellers skal jeg bare slappe av, og sove litt før jeg henter i barnehagen og finner på noe lurt til middag...
Åsa80 skrev:
Jeg skal til legen kl 12, og håper det ikke er 1 times ventetid i dag... Skal nemlig til frisøren kl 13.00 :0)Babylykke81 skrev:
DET skal bli godt. Skal klippe av en god del av mitt lange kjafs, hehe. Syns håret har blitt så vanskelig etter jeg ble gravid. Jeg har veldig tykt hår, og det er sååå vondt å kamme det nå. Det lugger og river, også syns jeg det er tørt og pistrete... :/ Så nå skal lokkene falle, så blir det en luftigere og lettere frisyre å holde orden på etterhvert som jeg blir større og varmen kommer
Det hørtes herlig ut med frisørtime :)
I kveld merker jeg godt at jeg er gravid, for jeg er stuuuuptrøtt! *gjesp* skal se på litt tv og spise jordbær, så fyker jeg nok til sengs...Rugekasse skrev: