Hva skjer i dag?

Åsa80

Betatt av forumet
Hva skjer i dag jenter? Jeg hadde egentlig planer om så mye.... Men våknet kvalm og sliten..... tror jeg holder meg hjemme i dag allikevel. Kanskje jobbe litt i hagen:) Ha en fin dag alle sammen :)

Først en liten tur til fysioterapaut, så en tur innom butikken å handle, så hjem å lage lappskaus :) det er min plan så langt og selvfølgelig kose meg med mannen min og barna når de kommer hjem :)

Ønsker deg også en kjempe fin dag :)

Har et lita som er syk. Masse feber og tett i brystet, litt piggere i formen nå. Til og med fått spist litt:) mammen er kvalm og utslitt etter en natt med mye grining. Så blir en rolig innedag i dag:)

Har vært en tur hos legen på morran i dag og nå skal jeg gjøre litt lekser før jeg skal hente i barnehagen og så er det skole i kveld :) 

Jeg skal til legen kl 12, og håper det ikke er 1 times ventetid i dag... Skal nemlig til frisøren kl 13.00 :0)
DET skal bli godt. Skal klippe av en god del av mitt lange kjafs, hehe. Syns håret har blitt så vanskelig etter jeg ble gravid. Jeg har veldig tykt hår, og det er sååå vondt å kamme det nå. Det lugger og river, også syns jeg det er tørt og pistrete... :/ Så nå skal lokkene falle, så blir det en luftigere og lettere frisyre å holde orden på etterhvert som jeg blir større og varmen kommer

Her har mammen en ganske ok dag. Trøtt etter mye mas inått fra jentungen som e sjuk. Va på legevakten me na igår kveld, hadde fått virus. Paracet virka ikkje på na, og når hu hadde 40 i feber va d litt ekkelt. Men fekk beskjed om å gi ibux, og nå får me feberen ner litt.
Litt kjipt å sitte inne me hu, hadde vore møje kjekkare å vore ute rundt huset å gjort litt.. men men..

Babylykke81 skrev:
Jeg skal til legen kl 12, og håper det ikke er 1 times ventetid i dag... Skal nemlig til frisøren kl 13.00 :0)
DET skal bli godt. Skal klippe av en god del av mitt lange kjafs, hehe. Syns håret har blitt så vanskelig etter jeg ble gravid. Jeg har veldig tykt hår, og det er sååå vondt å kamme det nå. Det lugger og river, også syns jeg det er tørt og pistrete... :/ Så nå skal lokkene falle, så blir det en luftigere og lettere frisyre å holde orden på etterhvert som jeg blir større og varmen kommer

Det hørtes herlig ut med frisørtime :)

Her er planen å gjøre ingenting, eller jo, jeg skal barbere leggeneDet er hele min plan i dag!

Skal til fysio snart, så rett hjem å sove litt før jeg henter barna i bhg! :D

kom akkurat fra legen, der jeg måtte krangle meg til at de skulle ta blodprøver.... ikkelett og være risikogravid når ingen tror deg!! 
ellers skal jeg bare slappe av, og sove litt før jeg henter i barnehagen og finner på noe lurt til middag...

mirakelimage skrev:
kom akkurat fra legen, der jeg måtte krangle meg til at de skulle ta blodprøver.... ikkelett og være risikogravid når ingen tror deg!! 
ellers skal jeg bare slappe av, og sove litt før jeg henter i barnehagen og finner på noe lurt til middag...

Oi, hva er det de ikke tror på? Kjedelig når man må krangle seg til oppfølging av egen helse!

Vært en tur på jobb og hos tannlegen og så har jeg kjøpt sykkel til jentungen og etter at jeg har hentet henne i barnehagen drar vi til xxl og kjøper nye sko til henne og meg :)
Etter middag må vi teste den nye sykkelen :D

dagsplanen ble å slite seg igjennom arb.dagen med mega hodepine og kvalme!!
Deretter ble d middagslaging og en tur ut på lille snupp og meg:-)
nå har jeg litt mamma tid foran Pc`n mens snuppa ser Fantorangen:-)
Tenkte vi skulle evt. male/tegne til Fantorangen etterpå:-) snuppa synes d er så stas med disse tegningene Fantorangen viser frem.

Åsa80 skrev:

Babylykke81 skrev:

Det hørtes herlig ut med frisørtime :)

Og det var befriende kan jeg fortelle deg... Hehe :)
Frisørdamene lo da jeg var ferdig for de kunne laget en stor parykk av alt håret som lå igjen på gulvet...

Til og med fremmede kunder stoppet opp og sa: "Gud, skal du klippe så mye?"
Hehe...
Jeg hadde hår til korsryggen og nå er det flagrende lett til skuldrene... DEILIG!
emoticon 

I kveld merker jeg godt at jeg er gravid, for jeg er stuuuuptrøtt! *gjesp* skal se på litt tv og spise jordbær, så fyker jeg nok til sengs... 

Rugekasse skrev:
I kveld merker jeg godt at jeg er gravid, for jeg er stuuuuptrøtt! *gjesp* skal se på litt tv og spise jordbær, så fyker jeg nok til sengs... 

Åååhhhh, nå fikk jeg såååå lyst på JORDBÆR!!!!!

JEg har vært på jobb idag.. første dagen på 3-4 uker..
men måtte spy 2 ganger før jeg kom meg ut døra:(
og var helt ferdig i magen på slutten av dagen (pga operasjonen tror jeg)
men i morgen blir det en roligere dag med møte og kurs..

Back
Topp