Hva skjer i dag, jenter?

Phibonacci

Glad i forumet
Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men:
Her er det max mye å gjøre på jobb og det bare hoper seg opp! (og selvfølgelig haster alt). Mannen er på hjemme/syke-kontor fodi han fikk seg en strekk i ryggen i går på innebandyen, så nå er han ute av spill på en rekke områder. Tenker det blir hans tur å hjelpe meg med sokkene om noen måneder, men jah.. ;) Alt er egentlig bare fint, kjenner meg ikke så veldig gravid akkurat om dagen, bortsett fra at jeg begynner å se feit ut (gryende bebismage, men er bare ikke sååå synelig) og så er jeg bare trøttis i dag! *gjeeeesp*

Hvordan er det med dere andre? :)

Oida, stakkar mannen din :o/ Her har vi begge fri i dag. Spist laaang frokost. Snart skal vi ut og kjøpe juletre, det blir kooos :) Ellers begynner jeg å føle meg gravid. Jeeii :) Mini dulter og herjer inni der, og jeg koser meg med de små livstegnene. Har du begynt å kjenne spark? Jeg ser endelig litt gravid ut, i stedet for småfeit ;) (tipper det ikke er mange dagene før du også vil føle at du ser gravid ut, jeg synes det har gått skikkelig fort bare de siste to ukene) Og formen er mye mye bedre. Gleder oss til ordinær UL om en liten uke :)
Ha en fin dag og lykke til med alt som må gjøres på jobb :):):)

Oh.. kjedelig med en mann med vondt i ryggen da.. er som oftest ikke måte på hvor skrøpelige og hjelpeløse de blir av slikt også.. Håper det går fort over!

Jeg har vært på kurs i dag. Var vanvittig trøtt underveis, også kriblet det sykt i beina av å sitte stille så lenge.. isjasnerven ligger litt i klem, som gjør at jeg kribler mye mer enn "normalt" i beina..

Om ikke lenge skal jeg avgårde, for det er Luciafeiring i barnehagen til mini nå i ettermiddag :) Litt spent på hvordan mini vil ta det å spise gule boller som heter katter.. hihi.

lillesøster skrev:
Oida, stakkar mannen din :o/ Her har vi begge fri i dag. Spist laaang frokost. Snart skal vi ut og kjøpe juletre, det blir kooos :) Ellers begynner jeg å føle meg gravid. Jeeii :) Mini dulter og herjer inni der, og jeg koser meg med de små livstegnene. Har du begynt å kjenne spark? Jeg ser endelig litt gravid ut, i stedet for småfeit ;) (tipper det ikke er mange dagene før du også vil føle at du ser gravid ut, jeg synes det har gått skikkelig fort bare de siste to ukene) Og formen er mye mye bedre. Gleder oss til ordinær UL om en liten uke :)
Ha en fin dag og lykke til med alt som må gjøres på jobb :):):)

Hørtes digg ut med en lang frokost :)
Har kjent 'noe' allerede så tidlig som i uke 12, men det tar jeg med en god klype salt.
Har vært veldig bizzi siste ukene, så ikke helt hatt tid til å kjenne etter, men synes jeg har kjent noe de siste dagene. Vanskelig å si, så helt sikker er jeg ikke, men akkurat nå kjente jeg noe merkelig Ü Det må ha vært den lille :-D *smile*
ca 14 1/2 kjente jeg et kjempedult mens jeg satt i bilen, men syntes det var alt for krafig til å ha vært knøttet såå tidlig! Men man vet jo ikke... er jo første bolla... :)

blåkanin skrev:
Oh.. kjedelig med en mann med vondt i ryggen da.. er som oftest ikke måte på hvor skrøpelige og hjelpeløse de blir av slikt også.. Håper det går fort over!

Jeg har vært på kurs i dag. Var vanvittig trøtt underveis, også kriblet det sykt i beina av å sitte stille så lenge.. isjasnerven ligger litt i klem, som gjør at jeg kribler mye mer enn "normalt" i beina..

Om ikke lenge skal jeg avgårde, for det er Luciafeiring i barnehagen til mini nå i ettermiddag :) Litt spent på hvordan mini vil ta det å spise gule boller som heter katter.. hihi.

Han er temmelig slått ut ja. Antagelig fått seg en skikkelig strekk nede i korsryggen. Han skal liksom klare seg selv også, men som jeg sier: "la meg heller hjelpe til med noe så du ikke gjør det værre" :) Men glad det ikke skjedde i første trimester, eller 3. for den slags skyld. Da hadde vi vært et fint par :p haha

Kjedelig med nerve i klem, da! Hadde du det sist også? Håper det ikke blir værre når magen vokser, men ser for meg at det kan legge ekstra klem på..?

Så koselig med Luciafeiring! Da jeg kjørte til jobb i dag var det smekkfult utenfor den lokale barnehagen/skolen hos oss. Ble nesten litt rørt ;) Luciafeiringene er vist mye 'mer' i Sverige enn de er i Norge, så spent på om vi får med oss noe av det neste år :) Hvis ikke kommer det etterhvert Ü 

jeg har øvd meg på å kjenne etter siden uke 12-13. ligger helt i ro på ryggen med handa på magen og fokuserer på magen. men kjente ingenting sikkert før i uke 15+5 og da kjente jeg et dylt som du beskriver, men det tok en liten uke før jeg kjente igjen.. nå kjenner jeg bevegelse nesten hver dag når jeg har tid og slapper godt av.. er 17+ 5 nå =)

ellers går dagen med til å drikke te og tygge halstabletter..
Lykke til med stressa jobb, legg hendene på magen, pust godt inn og smil litt med tanke på den lille =)

Gullet2012 skrev:
jeg har øvd meg på å kjenne etter siden uke 12-13. ligger helt i ro på ryggen med handa på magen og fokuserer på magen. men kjente ingenting sikkert før i uke 15+5 og da kjente jeg et dylt som du beskriver, men det tok en liten uke før jeg kjente igjen.. nå kjenner jeg bevegelse nesten hver dag når jeg har tid og slapper godt av.. er 17+ 5 nå =)

ellers går dagen med til å drikke te og tygge halstabletter..
Lykke til med stressa jobb, legg hendene på magen, pust godt inn og smil litt med tanke på den lille =)

Takk :) Det hjelper litt :-D

Her skjer det veldig lite... Formen er  dårlig, jeg er skikkelig svingstang for tiden. Ekkelt, samtidig som jeg er veldig slapp og dårlig matlyst. Er 70 % sykmeldt, så vært hjemme idag. Ønsker meg bedre form og mer  energi, det er jo en del å gjøre nå før jul :-)

Ellers har jeg fulgt lillegutt på hans første lucia i barnehagen. Veldig søt i hvitt og med lys, men glitter  rundt hodet, det nektet han hehe :-)

God bedring til din kjære, høres vondt ut!

Fitness skrev:
Her skjer det veldig lite... Formen er  dårlig, jeg er skikkelig svingstang for tiden. Ekkelt, samtidig som jeg er veldig slapp og dårlig matlyst. Er 70 % sykmeldt, så vært hjemme idag. Ønsker meg bedre form og mer  energi, det er jo en del å gjøre nå før jul :-)

Ellers har jeg fulgt lillegutt på hans første lucia i barnehagen. Veldig søt i hvitt og med lys, men glitter  rundt hodet, det nektet han hehe :-)

God bedring til din kjære, høres vondt ut!

God bedring til deg også!! :) Håper du blir bedre snart. Kjipt å være så dårlig!!

Back
Topp