Hva skjer i dag da? :)

Løvesnuppa

Gift med forumet
Juli13-jentene
For min del er hovedprioritet for dagen å få meg litt søvn. Har vært mer eller mindre våken siden klokka var halv fire i natt, og det er litt i tidligste laget for meg. Supersnuppa er levert i barnehagen, jeg har vært innom butikken, og nå er det litt brunsj som inntas før jeg finner senga igjen. Hvis jeg gidder etterhvert får jeg vel også rydde litt på kjøkkenet og vaske litt sengeklær og slikt, kanskje litt håndarbeid også. Men først skal jeg prøve å bli trøtt :)

I dag skal jeg og snuppene mine en tur til byen :blob5 På planen står dukketeater og tannlegebesøk for begge to. Så jeg ser fram til en koselig dag med full fokus på de kommende storesøsterene.

Jeg skal på shopping sammen med tanteungen min på 15:)
Etter shoppingen skal vi på tivoli, ønske fra 4 åringen:)
Men aller hellst vil jeg føde:p

termin 21.07.2013

Jeg skal til veterinæren for å få sjekket øyenstenen min for kennelhoste, samt hun skal få seg en skikkelig sjekk. Viktig å ta vare på de firbente barna også ;) men går nok et par Munch'er da... Ikke billig.

Her har ungene fått fri fra Bhg for å "hjelpe" meg å ta huset (blir vel mer jeg som hjelper de) så skal vi på besøk i den nye Bhg broremann skal begynne i til høsten, må også få handlet litt før vi får besøk av oldeforeldre i ettermiddag... Kommer til å gå ganske i ett og typisk da er at jeg er stup trøtt i dag, enda jeg har sovet kjempe godt i natt...

Venter en liten prinsesse 15.07.2013 ❤❤❤

Her blir d magetreff med haugesund jentene så litt rydding og diverse redebygging. Føler nesten jentå på 5 e mer gira på redebygging enn meg. Hadde d kje vore for henna så hadde kje senga, lekegrind etc vore på plass ennå.

I dag skal jeg til frisøren og etter det skal jeg kun slappe av:):) I går gikk alt i ett, etter kun noen få timer med søvn. Det resulterte i kraftige kynnere og hodepine på kvelden, så da blir det godt å ta igjen litt tapt søvn i dag!

Her blir det mage treff.
Skal på jysk og kjøpe stellematte + innom sykehus og hente en resept senere.
Er så godt å ha noe å gjøre oppi all denne ventinga :)

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Her ble det en liten tur til by med en venninne, men guttungen og pappaen var hjemme og hadde guttedag. Eller stille rolig dag. Ble litt mye i går, så deilig med litt rolige dager også.

Back
Topp