Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lesing til eksamen her også! Ellers har vi endelig fått en god natts søvn!Snuppa var i usedvanlig godt humør igår, og virker som det fortsetter idag, så vi bare koser oss hjemme
![]()
Spesialpedagogikk! Enn du?![]()
Den store rydde og vaske klær-dagen etter over en uke bortei ettermiddag er det babysvømming for første gang, noe mi frøken aldri har vært på så det blir veldig spennende
håper hun syns det er like morsomt som å bade hjemme
![]()
Så spennende med nytt rom da.Her har vi kosa oss i dag, gubben mala det siste på rommet til Trym. Gleder meg som en ugen til å pynte der i mårraHar prøvd kjolen til gyda og funnet ut at det er bare å få lagt den opp.Hekla ferdig halsen til svigermor. Og nå blir det avslapping med kvelds salat.
Sliten og trøtt etter første dag på jobbakk, ja
og jobb igjen i morgon
blæh
![]()
Ja, er det. Gyda fikk ikke det før vi flytta hit. Og da var hun et og halvt år. Så blir litt nytt for meg dette.Så spennende med nytt rom da.![]()
Drittgreier
Endelig skulle jeg male gangen som jeg har utsatt så lenge, og tenkte det skulle være klart til Ø kommer hjem i morgen ettermiddag/kveld. Hadde malt langs lister og over dørene osv., og da jeg skulle over til rulla fant jeg ut at jeg har kjøpt for små ruller til "stativet"Vis vedlegget 10223
Håper dere koser dere masse.Vi er på videregående kurs vi nå, og I. elsker å boltre seg i vannet.
![]()
Grattis med barnehageplass! HUsk at det er kort frist på å takke ja.I dag har vi lekt oss ute i snøen, også har lillegutt hjulpet til med kles- og koppvask
... Også var jeg nettopp innom barnehagesidene og så at han har fått plass på førstevalget i barnehage! Nå mangler vi bare et sted å bo![]()