Hva skjer i dag da jenter??

1gangs lykke

Glad i forumet
Her er det trening som står på programmet! Så skal vi gå en tur og handle inn litt til helgen før det er kose kveld i heimen! Deilig at det er helg og Kjell er hjemme slik at jeg kan sove leeeeeeeeenge imorgen!
Tenkte vi skulle ut og se på bryllupslokale imorgen også. Blitt litt bitt av denne giftesegbasillen nå, og selv om det ikke er før i september 2012 så kan man jo planlegge noe!
Dere da jenter?

Venter på at sambo skal komme hjem fra jobb så jeg kan gå å legge meg litt. [8D] Han har vært der i 2 timer så var han ferdig så når han først er oppe kan jeg få sove en time [8D]

Jeg veeet ikke hva vi skal. Har faktisk frihelg, første gangen på LENGE! Så vi må vel prøve å gjøre noe morro [:D]

Weeeee!!! Fredag!!!!

Det betyr at jeg skal gjøre rent i huset og skifte sengetøy. Mesteparten får jeg gjort (mens jeg hører på høy musikk) når Martin kommer fra jobb, for da tar han med seg Alva på en trille tur, mest sannsynlig bort til svigers.

Når jeg er ferdig begynner helgen, da er det selvfølgelig taco, Pepsi Max, sjokolade og gullrekka!!![:D]

Har vært litt slitsomt de siste nettene og dagene med syk storesøster. Så i dag når hun er i barnehagen har jeg bare lyst til å slappe av og kose meg.

Men skal nok få ryddet huset og vasket klær ihvertfall. Så får vaskingen skje i morgen i stedet tror jeg.

Ellers byr ikke denne helgen på så mye morsomt egentlig. Det er mye jobbing på samboer og mye meg alene med barna. Men skal nok lage noe godt å spise og kose meg foran tven og pcen ihvertfall. Begge barna er jo i seng nå rundt 19.00, så har jo hele kvelden for meg selv [:D]

Jeg skal på treff hjemme hos Pixie i dag[:D] Og etter det skal jeg hjem og spise nachos, og forhåpentligvis hvile litt siden jeg har sovet sinnsykt lite i natt. Og kanskje vi endelig skal klare å fullføre siste level på supermario på nintendo wii![;)]

Har akkurat vasket en maskin med klær, føler jeg har vaska klør hele uka, men nå er det tomt! [:D] Skal snart vaske litt her og pakke bagger. Vi skal bo hos søsteren til sambo i helgen og passe niesen hans. Spent på hvordan det blir med mini. [:)]

Ønsker alle september mammaene en super fredag og en kjempefin helg. [:)]

idag koser vi oss hjemme og fyrer og vasker tøy, venter på at sambo skal komme hjem å ha lille mens jeg skal til byen med noen venniner å drikke kaffe[:)] ellers blir det vel å slappe av hjemme i kveld[:)] 

i går dro sambo på kurs i oslo og kommer ikke hjem før i morgen. så vesla og jeg har kost oss og vi skal snart en tur på butikken. så må jeg pakke en bag til henne for hun skal sove hos sin farmor i kveld til i morgen. for jeg skal på fest med jentene fra håndball laget mitt. blir første festen på 1 og 1/2 år! så grugleder meg litt. lurer på hvordan kroppen vil takle alkohol etter så lenge.

så snart skal jeg ransake hele klesskapet for å se om det er noe som passer. ikke lett når man har igjen litt mage etter fødselen. men finner vel noe.

Bergenstreff hjemme hos Pixiee idag, wiiiiii[:D]

Senere i dag blir det vel å slappe av hjemme med gubben og lillemor <3

siste innspurt til 40 års dagen til mannen i morgen

Koselig med fredag[;)]
 I dag blir d å støvsuge, vaske hus, vaske klær, lage middag å bare slappe av ikveld[;)] Det er jo korslaget ikveld

Back
Topp