Hva skjer i dag da jenter?

lille iskaffe

Forumet er livet
I dag skal jeg opp til ei venninde og grille sammen med masse jenter[:D] grille og kose oss med vin, skravle[8D] hm...gru/gleder meg[:D]er ikke så glad i å vise meg ute[:D]

Hva skal dere i dag jenter?

I dag skal meg og sambo ut sammen for første gang etter småen kom [:D] Gleder meg kjempe masse! Farmoren og farfaren til småen skal passe hun i dag for første gang og[:)] Er litt redd, for har ikke klart å stole på andre enn min søster og min mor på å passe Celina enda. Så jeg sitter her å bare tenker på at jeg vil ha henne tilbake for jeg er så redd[8D] Men det går så fint, niesen til sambo skal og være der, hun er snart 3 år, og gleder seg SÅ masse til at kusinen skal komme på overnatting[8D]

Vi bare koser oss hjemme!!! deeeilig!! [:D] Goood helg jenter!

Vi har vært på en 3 timers gå tur i skogen m mann, barn og hund[:D]. Spist litt brunsj på trollstua og nå jobber mannen i hagen, rania ligger å leker på gulvet og jg ser på gossip girl[;)]

Blir slappe av hjemme ikveld[:)]

etter en dag m trening, gardinstang kjøp og gardin oppheng og trilletur skal vi nå grille laks til middag snart, så blkir det å kose seg forran tv'n[:)]

å spise litt snop[:D]

ha en fin lørdags kveld jenter!

Stille og rolig bare oss tre i kveld [:D]
Jeg har vært en tur på gården hjemme på dagen og akkurat kommet hjem :)

Var og trente step/styrke kl 10 i dag. Etterpå dro ei venninne og meg til Alnabru på Barnas Hus og XXL. Har shoppa litt igjen... [:o]
Nå lager J taco, og jeg skal snart putte sutrekoppen Jonas i seng [8|] Så skal vi kose oss og slappe av i nyvasket hus [:D][:D]

Hørtes koselig ut det da lille iskaffe! Det har du godt av [;)]

Back
Topp