Hva skjer i Bambi filmen?

mammatileijente

Forumet er livet
VIP

Tror jenta mi blir like følelsesmenneske som meg;)

Hun kom ut fra rommet i går.. oppløst i tårer.. jeg spør hva det er? Hun sier gråtkvalt at mammaen til Bambie er borte;/.. var sånn at hun nesten ikke klarte å prate.. Fikk så vondt av henne..

Hun sier noe om at mammaen til Bambi ble skutt? Har ikke sett den på årevis jeg.. husker den bare som en koselig film jeg.

Hun gråt fælt også til Løvenes Konge.. da pappen ble drept..;/

En jeger skyter mammaen til bambi :( Jeg griner av den filmen selv, synst den er nitrist :/

Jepp, mammaen til Bambi blir drept.

Uff da.. ikke rart jenta mi ble lei seg...

Takk for svar;)

Jeg trodde det var brann i skogen jeg, og at bambi og moren løp for livet!
Det var kun bambi som kom seg levende derfra.

Trodde jeg da, men mulig jeg husker feil.
Leste den boken for jentene for noen dager siden.

Jenta mi nevnte også noe med en brann..

Også at noen skulle prøve å skyte de

det er en brann ja, men det er når Bambi er voksen. Han og felin (?????) løper fra brannen.

Bambi og mammaen er ute på engen og jegerne kommer.
Bambi løper og løper.
Vi hører et smell.
Bambi skvetter, men løper videre og kommer seg inn i skogen.
Da roper han glad "mamma vi klarte det"
Så litt redd "mamma?? mamma??"
Han snur seg og der står pappaen og sier at mammaen ikke kan være sammen med han lenger....

emoticonnå fikk jeg klump i halsen og tåre i øyekroken. hadde glemt at Bambi var så trist

Eier av en gutt med huleboer skrev:
Bambi løper og løper.
Vi hører et smell.
Han snur seg og der står pappaen og sier at mammaen ikke kan være sammen med han lenger....

*Xc1t3* skrev:
En jeger skyter mammaen til bambi :( Jeg griner av den filmen selv, synst den er nitrist :/

Samme her... og jeg griner også mye av Løvenes konge når Mufasa dør...Og selvfølgelig har Nikolai helt dilla på Løvenes Konge , skal se den heeeele tiden... og når Mufasa ligger der med Simba så sier Nikolai " Mamma se , Sibba Pappa"  

Eier av en gutt med huleboer skrev:
Bambi løper og løper.
Vi hører et smell.

Uff da.. hadde jeg husket dette.. eller visst det.. så skulle jeg ha vært sammen med henne når hun så.. hun gråter visst lett.. har skjedd bare 1 gang før.. og da ble jeg litt rørt at hun på en måte skjønte og viste følelser.. nå ble jeg mer lei meg..fordi hun ble faktisk veldig lei seg.. og ikke så rart det..

*Xc1t3* skrev:

Me tooemoticon

Jeg kan forstå at det er trist.
Igjen er jeg glad jeg vokste opp med en pappa som var jeger. 
Jeg ble aldri sjokkert og fra meg når jeg så at mammaen til Bambi døde. Det var så naturlig for meg.

Løvenes Konge gråter jeg av enda!

~Damen~~ skrev:
Jeg ble aldri sjokkert og fra meg når jeg så at mammaen til Bambi døde. Det var så naturlig for meg.

Jenta mi er bare 4 år da.. hun vet knapt hva det vil si å være jeger.. Så hun skjønte bare at mammaen var død.. sikkert pga det pappaen til bambi sa da..

Jeg har ikke sett filmen siden jeg var liten selv tror jeg;)

mammatileijente skrev:

~Damen~~ skrev:

Jenta mi er bare 4 år da.. hun vet knapt hva det vil si å være jeger.. Så hun skjønte bare at mammaen var død.. sikkert pga det pappaen til bambi sa da..

Jeg har ikke sett filmen siden jeg var liten selv tror jeg;)

Ja, nettopp. Jeg visste hva en jeger var helt fra starten, og stod i garasjen når dyret ble flådd og slakta fra jeg var 5 ;)
Men for barn som ikke vet noe om jegere og jakt, skjønner jeg at det er trist.

Back
Topp